Bra
APCL
tøft trodde ikke det var mulig…
haha, du må slutte å være så positiv
just saying, Apcl kan gå crazzy idag…Iox kommer sakte men sikkert
dere får si fra visst eg messer for mye om olje, på tekforumet, men eg vil så gjerne dele med dere
Hvorfor?
Mangen som følger aksjen tett, nå er det fin beveglse iden, lite til salgs
Massivt underpriset !!!
I dag gikk STB +13% ved start, og jeg har 60%+ av midlene mine der nå.
God dag for meg.
Jeg ser på dette forumet som “all inclusive”, og synes det er utrolig flott at vi diskuterer alle aksjer
Hvor høy risk vil du si snakker vi om i Iox?
nah, vannsklig, eg synst jo risikoen er begrenset og sitter ganske tøft lastet.
det er vertfall en atraktiv lisens ionteroil sitte på i lla-47, og flere er ute etter den.
Canacol sin inntreden gjennom andes, og at dei nå vil inn i styre til iox, taler jo for at noen har en plan
Iox har også rundt 180mnok på bok, men det finnes også gjeld, men den er håndterlig.
Synst Iox er ett " hot " bett
For moroskyld tok jeg bittelitt Iox ista på 2.48.
Kort spørsmål. Jeg vurderer investeringskonto. Hvor lang tid tar det å ta ut penger fra en investeringskonto?
Er det gjort på minutter, dager, uker?
Jeg liker å kunne flytte penger raskt f.eks. for å bli med på emisjoner.
Zero hos nordnet tar vel ca 2 dager tror jeg.
Litt av poenget med en investeringskonto forsvinner vel hvis du har tenkt å ta pengene ut derfra med jevne mellomrom?
Ser den, men skulle det dukke opp en gull-kantet mulighet der det trengs mye kapital på kort tid, kan det være verdt å betale litt ekstra skatt. Funcom-aksjer for 100k euro til 0.50 per aksje etter flere mislykkede forsøk på emisjon f.eks. kunne være en slik mulighet… Eller at man skal kjøpe hus og trenger egenkapital fort.
and now for something completely different : http://www.dailydot.com/geek/adult-women-largest-gaming-demographic/
Haha! Se denne da! Priceless!