er det et poeng med en egen “gullkorn” tråd med det fra HO som er verd å lese??? @pdx
NetEnt tror jag kommer ha en fantastisk utveckling 2016. Riktigt bra köpläge nu. Läs mer om denna NetEnt Analys för mer info.
Jeg ville nok heller limt inn innlegg i relevante tråder Alt i én blir fort en suppe
noen her som følger EQL Pharma?
Med et halvt øye
har du en posisjon?
Eql er en av de aksjene jeg skuler på iblant, men ifjor ble det litt lite fokus i visse perioder og valgte derfor å snevre meg inn på færre case som jeg følger tettere, og handler bare i disse (Funcom, Next, Stillfront, Seamless, Natto og Starbreeze) Men det er en aksje som jeg følger med litt på i periferien. Tror ikke den er så dum.
Eg kjøpte i forge uke en del ( 6 siffret )f Apcl aksjer, som eg også nevnte lenger oppe i tråden, kjøpene mine ble gjort mellom 1,3 og 1,5 ( noen få tusen over 1,5), foreløpig godt i pluss, etter at aksjen endte på 1,64 fredag.
Håper egentlig ikke kursen stiger noe særlig mer, da eg etterhvert ønsker meg flere aksjer, men da er eg litt avhengig at eg kan realisere litt gevinst andre steder først.
Utenom Gig og Interoil, så er Apcl selskapet eg kanskje har best kjennskap til
er ikke rare omsettingen på aksjen, men tenkte at en mcap på 140mil er for lite
DNO
Nogle som har REC?
Overvejer en post
følger med på REC, har tjent gode penger der før, men er skeptisk til solenergi når oljen er så billig.
Joda, den har liggi ganske stabilt og fint i det siste. Har en pott på 10k aksjer som jeg håper kan redde året
Muligens noe er på gang ja, nå har også AVA begynt å netto-kjøpe igjen. Tror også de har nese for slike nyheter.
Jeg har REC. Satser på at 2017 og oppstart av fabrikk i Kina skal gi denne aksjen et kraftig løft. Tror man bør være Long i denne altså.
Iox kommer den, plutselig sier det bang!
Apcl var høyt idag, men endte gikk nedigjen mot slutten, felles for begge aksjene er den lave omsetningen så det blir forut litt halvtime kurser
Får ikke tilgang til aksje Nm gruppen når eg er på nettbrettet mitt, why ?
Går eg inn med telefonen min, får eg den frem