Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

@ Iox : ny aksjonærliste idag, viser at topp tyve har økt marginalt, selv om nr 3 fra forge liste med neste 800k aksjer er ute av lista, desse aksjene tilhørte bondholders og ble gjennom januar solgt via Jef.

1 Like

Noen som følger Western Bulk?

Hjelp!!!

Eg får ikke tilgang til NM gruppa når eg er innlogget, logger eg av, så dukker den opp…

er eg ekludert ???

Hegnar.no har nye nettsider, for de som ikke har fått det med seg :slight_smile:
DET var på tide det. hoho…

Bare synd de ikke fiksa forumet :wink:

4 Likes

wbulk inntatt, litt spennende case

edit: kjøpt på ,58

1 Like

Jeg skal i møte med sjefen nå. Angående en viss Dr Morti.

Den kommer kanskje i retur på et passende tidspunkt :wink:

Lurer på hvem som står bak det…

2 Likes

Det er da kørt HELT af sporet nu mellem dig og Bagger…

Tror du skal passe på for tror ærlig talt at han kan finde på hvad som helst efterhånden!

1 Like

Ajj da. Skjønner ikke helt hva dette hadde med jobben din å gjøre, men er mye jeg ikke forstår :wink:
Gl!

1 Like

Nå er faktisk forumet uleselig på mobil. Før gikk det an å zoome osv, nå ser du bare halve linja. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Kanskje like greit :wink:

1 Like

Ja han har kontaktet sjefen min.

@anon91440261 På tide å ta tapet når det kommer til diskusjonen din med 100bagger, dette er bare bortkastet tid for deg. Og please, la det som skjer på hegnar holde seg på hegnar. Hvis jeg var interessert, så hadde jeg lest hegnar-forumet. Det er en grunn til at 100bagger er bannet herfra.

7 Likes

Herregud!
La oss da alle ignorere vedkommende, du også Morti.

2 Likes

Vil råde deg til å begrave dette nå så ikke det eskalerer og går mer utover arbeidsliv og privatliv. Var morsomt å se dere lekesloss litt tidligere, men nå er det blitt vondt å se på synes jeg.

3 Likes

Like gode begge, Leave it be! :slight_smile:

Den ser sku lidt farlig ud, holder et øje på den men tør ikke købe (endnu)

Litt lotto :wink:

Som med Funcom og det meste eg tar i :slight_smile:

Greit nok det, men jeg fatter ikke hvordan dere kan si at vi er like galne når jeg snakker sannheten hele tiden og han kommer opp med nye løgner som serveres hele tiden. Desuten så ser dere meg ved flere anledninger strekke ut en hånd i forsøk på å avslutte det der. Jeg ignorerte vel 4-5 henvisninger til min såkalte lubne kone (hun er svært vakker) osv. I et forsøk på å kontakte admin i stedet for å inngå i en krangel. Men når jeg ikke fikk svar så toppet det seg i går da han igjen dro inn kona mi. Som dere ser så sier han noe om kona mi i den siste tråden hans før jeg la ut infoen om han.

Det er også grunnen til at Admin ikke har stengt meg ute og har gitt meg muligheten til å redigere de innleggene noe jeg skal gjøre etter arbeidstid i dag.