Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Hva med SEVDR? Tror den også kan være en lottokupong denne våren. De har en rigg som går av kontrakt i Q2 2016. Hvis den blir fornyet så vil denne gå veldig høyt tror jeg.

1 Like

sevr er ett selskap eg tradet litt i for litt tid tilbake, men har følgt lite med der siste tiden.

Veldig spennende den aksjen der også. Har ikke helt funnet ut hvor mye jeg vil “satse” der. Kursen ser ut til å ha stoppet fallet i påvente av Q1 resultater, men også hva som skjer videre i Q2.

La oss holde oss til aksjer og denslags, innlegg om andre folk (gærne eller ikke) vil bli fjernet.

5 Likes

Har du bannet meg fra NM gruppa ? Eg finner den ikke så lenge er pålogget, logger eg av, så dukker den opp

Å, var det NM tråden du mente. Trodde du mente gruppa på e24, så jeg svarte deg i stad på NM tråden :slightly_smiling: Det må nok @pdx svare på ja.

1 Like

Tror det er mulig å “dempe” både brukere og tråder, så da er nok forklaringen at du har trykket på en feil knapp (nederst til venstre ser det ut som).

1 Like

@anon91440261 ikke la dette seriøse forumet bli et jallaforum der du pratet om gorden uten at han selv kan forsvare seg. Dessuten tror jeg at flere her inne gir langt f… I Konflikten imellom deg og gorden…

2 Likes

Nei slapp nå av litt da. Det var en litt spesiell situasjon nå da han kontaktet sjefen min og hele den greia i går. Jeg snakker nå stort sett om Funcom og spillene deres jeg da, inntil jeg blir provosert av helt andre ting. Det skjønte til og med admin på HO og derfor utestengte han meg ikke selv om Bagger har prøvd sitt ytterste.

2 Likes

hmm, må forske litt…eg får heller ikke opp “mine favoritte” og tekindeks" på høyresiden

Siste innlegg om Bagger:

Jeg har mailet med han nå og han lovet nå å slutte og ville begrave stridsøksa. Jeg gav han èn mulighet til å komme meg i møte før jeg tok til gjengjeld og kontaktet hans sjef. Han tok i mot tilbudet.

9 Likes

Bra, da håper eg vi slipper mer av det greiene der :slight_smile:

4 Likes

Hva skjer videre med olja nå? Kommer Opec på banen og sier nok er nok med Russland og Saudi i spissen, eller var det bare tullprat?

Jeg har lyst å treffe i bla DNO, fordi den kommer til å gå så vanvittig når det løsner!

Ned mot 30 usd?

Det tror jeg ikke, olie kan få optur allerede igen i morgen hvis API rapporten viser et fornuftigt træk på lagerne

1 Like

Haha den var Fun :stuck_out_tongue:

1 Like

Håper nom går til himmelen

1 Like

Eg å

Er ute eg, så håper egentlig Nom går down under :slightly_smiling:

• kunne tenkt meg å vert inne, men liksom ikke være med på alt
1 Like