Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Dere gir dere f… meg ikke?

Kan noen gi en tilbakemelding på hvordan støtter osv ligger på olja, jeg sitter på DNO og fryktelig usikker på hva jeg skal gjøre, ser olja stiger litt nå. Hva forventer vi atv rapporten fra USA i dag?

Støtte 32.5 og 30

Jeg tipper ned til 30 før den snur opp

1 Like

Digg for de som sitter på Gjensidige aksjer ift. utbytte. Noen her som er inne?

Her snakker vi analyse på olja :slightly_smiling:

1 Like

Litt off-topic kanskje, men det er smalltalk!
Vil bare si at det er en fryd å være ‘tilskuer’ her på Tekinvestor, tusen takk til alle som bidrar.
Håper virkelig at Tekinvestor holdes på et mer saklig nivå en HO forumet, herlighet for noe styr.
Kjekt at det er et sted det går ann for en nybegynner å følge litt med på de litt mer erfarne uten å måtte skumme gjennom side opp og side ned med drittslenging. Tusen takk til @pdx for et godt forum, håper du er hard når det gjelder å slå ned på usakligheter som man har sett på HO.
Ha en strålende børsdag! :slightly_smiling:

14 Likes

Tusen takk @Sunhome :smiley: Det er bare å rapportere innlegg som er upassende, går på person osv. Bruk flagg-knappen under hvert innlegg :slight_smile: Hvis mange nok rapporterer blir innlegget automatisk skjult - så dere kan dermed bidra til moderering selv også :slightly_smiling:

5 Likes

Og der var jeg ferdig som kunde i DnB. Først la de ned lokalfilialen. Nå skal de legge ned filialen i kommunen. Da er det over og ut. Irriterer meg grenseløst, firma osv må da fases over i ny bank blææææææ

2 Likes

Hva er det du trenger en fysisk bank til?

1 Like

Driver enk, har litt kontantstrøm til tider. Samtidig som jeg kjøper og selger litt biler og deler osv. Klassisk bondetamp :smiley:

4 Likes

blir sparebank1 neste?

Ser den, du er mao en perfekt kunde for Seamless (SEQR), ganske genialt oppsett nå som kontanter er på vei ut vinduet. Ikke i nærheten samme kostnader som det er å skaffe seg betalingsterminal. Synd de ikke er mer utbredt (og i Norge).

2 Likes

Ja men jeg er veldig glad i kontanter :wink:

2 Likes

Tar du ikke Bitcoin? :slight_smile:

bare hyggelig

1 Like

@pdx

Har du mulighet til å sjekke litt hvorffor eg ikke kommer in NM gruppa når eg innlogget ?

Du hadde “dempet” tråden :slightly_smiling:

1 Like

Prøvde å sjekke det etter at Holmes tipset om det igår, meg fant ikke ut av det.

Takker :slight_smile:

For de som er interessert i oljeprisen har jeg lagd et bilde her…

Hva kommer til å skje på Mandag? Eller allerede Fredag kveld?

https://www.tradingview.com/x/0EJ6yovf/

Bare å begynne å tippe på hvilke nyheter om det hemmelige OPEC møtet som farger media til helgen…

1 Like

Dobbeltopp

2 Likes