Tok en liten lottopost og har fått +22%, men det er ikke så mange kronene.
Hehe, litt artig. Tenkte jeg skulle teste WOT litt igjen (etter å ha testa 10 min for 8 måneder siden). Synes egentlig jeg gjorde det helt okey, inntil jeg så at jeg hadde fått en melding i innboksen min etter første runde. Tenkte kanskje, “jøss, kanskje noen vil ha meg med i platoonen sin.” Nei! “Please remove the game and go play with barbie instead”, stod det.
Jeg gjorde som anbefalt, med unntak av barbie
Hehe!
IS i magen lønner seg nok i lengden +11% i dag… .volatil aksje, men de får stadig nye ordre og market cap er lav så potensialet her er stort.
IS fortsetter å stige… kan bli bra dette tror jeg
Opp på 3 blank igjen og +13% fra snittkursen min…ganske bra med tanke på at den var nede på -10% en stund…og at jeg fikk doblet opp på helt greie kurser. The sky’s the limit (?)
Sjekk volumet den har steget på:
Kan bli bra dette med IS i magen - rt 3.20
rt 3.32 Tilbake på +25% for min del, men denne gangen med dobbelt så mange aksjer.
Tanker Investments fortsetter opp også
Nå er ikke dette et shipping forum… Men jeg har litt i Golden Ocean… Dry Bulk markedet kan smelle opp voldsomt nå på kort tid…
http://www.lcnewsgroup.com/dry-bulk-market-crisis-an-opportunity-or-threat/
Dry Bulk shipping markedet har egentlig blødd siden 2008 nå og er på et historisk lavt punkt… Værre har det vel ikke vært siden 80 tallet… Mao, nå er ting veldig gunstig priset. Om det markedet her henter seg bare litt inn så snakker vi dobling.
Og hvis selskapet man investerer i ikke er solid, så blir man fort vannet ut eller selskapet går konkurs. Gearingen innad i selskapet er ofte svært høy.
Når det skal sies har jeg jo vært inne i GOGL og er såvidt inne i TIL.
Ja ja folkens denne gangen ble dere advart både en, to og tre ganger
Har nå +31.50% gevinst i Image Systems - har ikke solgt noe enda.
OK… mer shipping… BDI kom nettopp for 7 minutter siden.
Ny 2015 Rekord…
http://www.hellenicshippingnews.com/baltic-dry-index-climbed-to-830-up-15/
Vi suser oppover. Ratene innhenter seg. Jeg ville forsøkn meg med noen i GOGL nå om jeg var dere…
Kjøpt mer i Thin Film i dag. Og Statoil.
Morti… Har ikke helt tror på Statoil nå… Prøv heller GOGL. Det er et spørsmål om timer før den korrigerer heftig opp. Baltic Dry Index peker rett opp nå om dagen. Også Fredriksen kjøpte aksjer nå
Har tro på shipping jeg også. Statoil er langsiktig sparing. De kommer jeg til å kjøpe mye mer av over tid.
Du må heller kjøpe DETNOR
Har tjent på de før. Er det ikke de som klagde på fordelingen og endte opp med mindre enn de ble tilbudt?
Det er de som finner olje der andre store aktører har feilevaluert
Når det gjelder Statoil så tenker jeg sånn at de er en av de få som kan profitere på at oljeprisen går kraftig ned. De har finansielle muskler til å utnytte uroen i markedet til sin fordel. Kjøpe felt til billigere pris er en ting, men de skal også gi ut mange prosjektkontrakter nå fremover og vil sikkert få en lav pris på de jobbene der nå som det er dårlige tider. Så kan heller oljeprisen komme opp igjen til de faktisk skal hente ut olja.