YES!!!
Og der var spikern I kista for klovnemoten. Takk gud!!
YES!!!
Og der var spikern I kista for klovnemoten. Takk gud!!
National Bank of Greece.
Skulle ha kjøpt litt flere aksjer. Jeg kjøpte jo litt på 0.95 og den ser nå ut til å åpne på 1.26 nå (31%). Men dette er en liten sjansepost som jeg egentlig tenker man kan ha langsiktig. Dersom det normaliseres i Hellas så kan selv en liten sum bli noen kroner en vakker dag. Nedsiden er som vanlig 100%. At jeg heller kjøper NBG enn Funcom kan kanskje si noe om hva jeg synes om risikoen der
Dagens!
Måtte du manuelt via megler og telefon eller får man lagt inn ordre selv noen sted?
Jeg kan handle den her…
Hvilken megler har du? Ser ut som den kan handles gjennom Nordnet
https://www.nordnet.no/mux/web/marknaden/aktiehemsidan/index.html?identifier=NBGIF&marketid=21
Bruker både nordnet og nordea. Hos nordnet får jeg beskjed om at jeg må ringe og at det må foregå manuelt (når jeg forsøker å legge inn en ordre) Ikke testa nordea.
Nå ligger den ute på pre-market trading, kanskje du får kjøpt når børsene åpner der borte?
Jeg har kjøpt meg opp i GOGL over et parr uker nå. Hele forrige uke gikk Baltic Dry Index opp… og på fredag kom også Baltic Capesize Index betydelig opp. Fortsetter dette denne uken så vil GOGL og andre shipping selskap gå i rally.
Min anbefaling til skadeskutte Funcom aksjonærer er å få med seg denne om ikke annet.
Hva tenker dere om frontline fremover? Blir vel ikke direkte arbeidsledige med det første
Liker Frontline og. De er et godt alternativ til GOGL om man liker skip.
Skadeskutte gaming investorer… Prøv noe dere ikke har prøvd før…
Denne kom akkurat
BULK:BALTIC CAPESIZE-INDEKSEN +6,9% TIL USD 9.126/DAG
12:12
Oslo (TDN Finans): Baltic Capesize-indeksen er opp 6,9 prosent til 9.126 dollar pr dag.
Det melder Bloomberg News mandag.
JER, finans@tdn.no
TDN Finans, +47 22 00 11 55
Kjøp GOGL. Ganske sikker på at dere skal sitte igjen med mye penger her om kort tid. USA kommer til å peise GOGL popover listene når de åpner.
Noen som får med seg GOGL nå. Mange mener at this is it. 7 år med tørke i shipping Drybulk er over. Nå er det daglig monsterøkning i Baltic Dry Index og shipping rater og gode tider de neste 7. Jeg ville tatt et lodd før børsen stenger. GOGL er og i NYSE og der sender de den rett opp nå.
http://www.ihsmaritime360.com/article/18349/dry-bulk-rates-recover-in-fragile-market
However, the momentous imbalance between supply and demand continues
to worsen in spite of a noteworthy 10-year low supply growth rate. “The
160 million dwt of new orders placed in 2013/14 can only do harm when
demolition activity fails to slash any records by a never-seen-before
margin,” he said.
In the big picture, as the demand growth for dry bulk seaborne
transportation seems to weaken too, potentially even on a permanent
basis as China changes gear, the industry must adapt to become
profitable again. “Wait-and-see strategies may turn out to take too
long,” Sand said.
“If we are to believe that current utilisation levels are just around
70%, new orders should not just cool down for a while, they must be
sensitively counter-balanced with demolition for a number of years, not
just a few quarters,” he said.
Tjah, er det jeg har å si til drybulk. Er ratene engang høye nok til at de går i null nå? Det kan være ok å være inne for en kjapp trade, men her tror jeg man må være bra på vakt for å ikke gå på en smell. Oppsiden er jo veldig hyggelig, men det kommer jo av den klare nedsiden.
Ser litt interessant ut… dobbel bunn formasjon?
@Christian… Dry Bulk er på vei inn i the perfect storm… På en positiv måte .Shipping ratene vil eksplodre… Kanskje det allerede er i gang. Capesize opp +6% i dag.
Lansiktig:
Kortsiktig:
GOGL har mange Capesize og Panamax. Aksjen kan doble seg løpet av August.
Suser hvertfall hardt oppover nå i NY.
Ser det. Liker og når den andre bunnen er litt høyere enn den første. Nå kør vi. GOGL burde jo forøvrig Funcom gjengen elske. Nå den starter så smeller den gjerne opp 10ern i slengen. Volatil, spekulativ
Jeg tok et lodd i FRO i dag, siden shipping er in om dagen
Kjøp GOGL… Er jo som å rappe godteri fra småbarn…
Her er greia i løpet av dagen:
Så lenge selve markedet i Bulk er i så kjapp bedring så er jo dette gitt av seg selv at vi nå drar opp.
Når det er sagt så synes jeg FRO og er spennende. Spennede dette med Iran fallende oljepris osv…
Der kom Baltic Dry Index inn igjen med videre stigning… Knuser alle rekorder tidligere…915
http://www.hellenicshippingnews.com/baltic-dry-index-climbed-to-915-up-15/
GOGL kommer til å gå i USA nå 15:30
Jeg anbefaler kjøp av GOGL før det.