Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Eg tror på oppgang videre, men hadde du sett mine minus tall, så hadde du skjønt at det er viktig for meg å ta små gevinsster:)

1 Like

Følg med på Rec slutaktionen :wink:

Tror det er JUM der er på spil igen med insiderkøb

Svaret får vi senere

1 Like

Siden når begynte Netfonds å vise rt på nøkkelltall ?

Happy helg, her blir det med ski på beina :slight_smile:

2 Likes

Jeg har Rec med snittkurs 0,870 :slight_smile: Bare pluss her og nå har fondene mine kommet opp på bare 3-4% minus. Lurer på om jeg skal selge fondene mine og heller gå inne og ut av indekser o.l. Føler det er risky når jeg ikke vet hvilken kurs jeg får når jeg selger. Nå har jeg i hvertfall ikke solgt fondene mine på bunn. Og jeg angret egentlig på at jeg kjøpte med en gang jeg så at det tok 3 dager før jeg faktisk fikk andelene og til en annen kurs enn jeg trodde.

2 Likes

Fedt du er med i REC, har jo selv Rec Bull, så fik med mig dobbelt opgang i dag :wink: Tror den skal op i 1,2 i første omgang, alt sol i verden stiger og Rec er godt rustet til fremtiden, med 49% ejerskab i den nye fabrik i Kina som åbner i starten af næste år, silicon priserne har bundet ud og kvartalregnskabet er lagt frem, derudover så har der lige været store insiderkøb på næsten 30 millioner aktier(for 3 måneder siden var kursen 2) dette er for mig en nobrainer, tiden vil vise om jeg tog fejl

Har aldrig haft penge i fonde da jeg vil være herrer over mine egne investeringer

:sunny:

1 Like

:sunny:

Sunshine

Moro med REC :slight_smile:

3 Likes

Du som lempa ut en haug i IOX nå @Kronn? Du er jo som vi alle vet den eneste personen her i landet som bruker SKBN!

4 Likes

Hehe, nei Swing det var ikke det.

Denne uka er eg på reisefot, og det blir lite tid til børs.

1 Like

Jeg følger ikke selskapet eller har noe fundamentalt syn på det, men spennende teknisk formasjon, kan være dere får betalt til slutt (i så fall skal jo kursen bryte opp og ikke ned her da så klart :slight_smile: )

2 Likes

Ang iox, som eg skrev på ho igår, så har eg siste to ukene solgt forsiktig ut noe.
Dette er litt mot hva man gjerne Bør Gjøre da kurs faller, men med den lave oms og sigende kurs så har det vert litt smått med kvalitet I søvnen.
Eg har fortsatt flere hundre tusen aksjer I iox, men har blitt nødt å ta ned risiko noe.
Ikke en ønsket situasjon, men det gjenspeiler litt hva mann kan tole.
Nå har eg ett antall som eg fint kan sove godt med, og eg toler godt en tur lenger ned, da vil eg gjerne putte inn igjen mer kapital.
For å begrense tap, trade eg og rmtat smågevinster andre steder.
Blant ann solgt apcl og funcom igjen.

Denne uka er eg I Tyskland på div andre gjøremål, og lite børs

3 Likes

Måske ikke et dårligt valg og sidde udenfor over Q4 (en del af min nye strategi)

2 Likes

Skulle akkurat til å nevne det, men du kom meg 10 sec I forkjøpet.
Qec er ett selskap eg følger, glad eg ikke sitter der.
Antar den åpner ned, og gir gjerne en anledning til kjøp.

Er en aksje med varierende oms, og kan Være vannski å komme seg utigjen

1 Like

@Interoil

Andes energa overholdte betalingsforplikt inngått i januar :

http://andesenergiaplc.com.ar/wp-content/uploads/2016/03/Debt-Facility.pdf

Mangen trodde på ny utsettelse eller salg av bl.a Interoil aksjer på billigsalg for å klare dette.
Ikke en melding som egentlig betyr noe, men synst det er positivt at Andes leverer og klarer seg i markedet.
Er tross alt svær avgjørende i forhold til eierinteresser dei har i Iox

1 Like

Ikke gi opp taperne

1 Like

funcom er et bra eks.

1 Like

Med unntak av Vardia da kanskje? Den bare faller og faller

3 Likes