Der var jeg ute. Inn på 48.5. Snittet opp til 55 og ut på 73
Siden eg stort sett skryter når eg gjør gode trades, så skal eg heller være ærlig å si at eg gikk skikkelig på trynet i Prosafe idag
Ble ikke helt det store rallyet i Nsg , men den var opp å siffret på motstand 2,50.
,ed emisjon på 2,24 så må det da kunne sies å være greit.
Tidligere forvalter i Skagen AS, Kristian Falnes, er sammen med flere nøkkelpersoner i YA Bank i ferd med å etablere en ny landsdekkende, internettbasert bank."
Sakset fra HO. Dette er noe jeg skal være klar for å gå inn i. Det er litt uetisk å sko seg på andres ulykke men det får bare være!
Norske Skog-sjefen om kvartalsresultatet: – Markedet ser lysere ut nå
Gjeldstyngede Norske Skog fikk et lite overskudd i første kvartal.
( ps: journalisten roter litt med valutaen ett sted i artikkel, det er ikke gjeld på 8 milliarder euro, men Nkr )
@nsg
Norskbulls sier kjøp :
Our system’s recommendation today is to BUY. The BULLISH MEETING LINE pattern finally received a confirmation because the prices crossed above the confirmation level which was at 2,3587, and our valid average buying price stands now at 2,4379. The previous SELL signal was issued on 15.04.2016, 6 days ago, when the stock price was 2,3885. Since then NSG.OL has risen by +2,07%.Market Outlook Let’s jump on our white horses and go for a bullish ride. The bullish pattern that was previously identified is finally confirmed and a BUY signal is generated. The market is telling you about a new profit. Do not miss this bullish opportunity.
Andre som følger eller evt eier Nsg ?
Dette er jo storartet :
Så, hvem er det som skal levere tjenster og deler til dette, er det er Bergen group kommer inn i bilde ?
Scana ?
bionor i ferd med å stikke ?
Grei utvikling i NOR.
Hansson som turer i Scana sikkert, kommer vel snart med bud på restene der nå
Plukket opp litt mer Bionor idag, begynner bli en del aksjer der, så håper det løsner etterhvert.
Ser jpm og Eso ligger i det berømte sivet
God helg
Leser litt svenske spill-nyheter fra denne måneden.Kom over denne. Svenskene får det virkelig til. EA støtter dette med 30 millioner SEK!
Her ett meget godt eksempel på viktigheten av å ha en aktiv storaksjonær, og som jobber for aksjonærene og verdiskapning, nå skal det bli handling i Bionor.
Ref GF på fredag :
http://www.bionorpharma.com/filestore/Bionor_AGM_Minutes_April2016.pdf
Mangen punkt her, som er avslått, bl.a " grisebillige " oppsjoner til styre og andre ledende stillinger.
Blir ikke billige oppsjoner, nå skal det leveres, så får belønningssystem komme i etterkant.
Eg liker
… og der var jeg ferdig med å levere selvangivelsen. Helt utrolig at man i 2016 må punche data manuelt fra børsnoterte selskaper i utlandet!
@ Scana, hva skjer her ?
Eg har noen aksjer, men lurer på å ta mer.
Se f.eks over listen med meldepliktige handler siste tiden :
Legg også merke til Hansson sine mangen kjøp siste tiden, limer ett par linker :
Scana legger frem resultat nå i uken, er det grunn til å tro at det har endret seg fra siste par års dårlige tall ?
Finanskalender
Dato Melding
26.04.2016 Kvartalsrapport - Q1
26.04.2016 Ordinær generalforsamling
31.08.2016 Kvartalsrapport - Q2
02.11.2016 Kvartalsrapport - Q3
De siste meldepliktige handlene ble gjort på rundt 0,75.
Hansson kjøpte vel aksjene sine til under 1,55 som kursen var når nyheten kom.
I dag er kursen 2,25. Det som var et godt kjøp på 0,75 og 1,50 behøver jo ikke være det på 2,25?
Jeg har sett på to industriselskaper som begge hadde innsidekjøp og at kursen gikk 3x etterpå. (KIT og KOA). Her ser det ut som dette allerede har skjedd…
tror det sto at Hansson har solgt seg litt ned den siste tiden, men er ikke helt sikker…
Nsg:
@Kronn tror du kursen faller i morgen etter kreditthendelse?
Denne gjør meg litt skeptisk…
Innlegg av: centrino (24.04.16 20:22 ), lest 73 ganger
Ticker: HAMMER
Endret: 24.04.16 20:28
RE^1: NSG - Kreditthendelse i NSG…!
Kl.15.29 22/4 kom den første meldingen om kreditthendelse i NSG, i Nordea Trader sitt tradersystem.
Så noen hadde ivertfall muligheten til å selge på denne nyheten.