Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Har ikke satt meg nok inn, de har mye gjeld da. Men det er som det ble skrevet i går første som bærer frukter av en eventuell oppgang i markedet generelt. Så det handler vel først og fremst om fremtidsutsiktene og hvordan de ser ut.

Noen andre som har fulgt med Archer?

Prøver med en sving i prs

Svingen er bra

Prs svingen ble sø bra, at eg sitter videre å ser, kjøpt mellom 6,90-7

Dno virker meget spennende nå, dersom olja holder seg.
Aksjen brøt opp gjennom motstand idag, ser vi den mot 10kr igjen ?

Hva med Archer, den er vel også vært grovt utsatt for shorting i lang tid, da denne bransjen får smellen først, mens også kommer på banen først ved oppgang. Vet de har gjeld men noe er tydeligvis på gang, spennende å se i morgen hvordan den reagerer på siste dagers oppgang.

Kjøpte Archer igår og solgte idag, pengene puttet eg over i Prosafe.
Holder olja seg, så skal eg all in onoljetelatert og alt anna blir lempet ut.
Lett å si ettertid når det går bra, men eg poster gjerne bilde sluttsedler dersom det betviles :wink:

Nå eg vil snart ha Gig, håper den knaller nedover mot meg!

Ps: Prosafe og Archer har eg ingen kunnskap om, bortsett fra det er noe heftig på gang i begge!

Edit: har en følelse av at Biotec gjøres klar til avgang, men har ikke mulighet til å delta på den

Bergen også virker litt spennende, men etter Iox reisen, så har eg bestemt meg for at eg aldri skal inn igjen I aksjer med nesten fraværende omsetning igjen, håpløst når man skal utigjen.

3 Likes

tror det er noe på gang der nå ja

3 Likes

Ja det et obsobs aksjer, er jo naturligvis en grunn til at kursene er gruset.
Likevel, når det meldes om kontrakter ig ordrereserver, så vil det også gi løft, det er jo det som skal til for holde hode over vannet.
Risikoen er jo at plutselig en morning, så ligger det en søppel melding om en grisete restrukturering som ikke Ola nordmann og daytrdadere klarer å få noe godt ut av

1 Like

Verdt å merke seg st Prosafe hentet pengegevinster desember, til langt høyere kurs en dagens.
Ali forhold til emien der, så tåler aksjen en tre dobbling, ikke at eg tror det skjer, men verdt å merke seg

Edit : var igrunn bare tenkt å pa Prosafe som en swing trade, men ble sittende.
Aldri lest meg opp på aksjen, men googlet å lest litt nå ikveld.
Bl.a her :

Ser også at det bare kort tid tilbake siden utbytte ble utbetalt.

Se også her : http://e24.no/boers-og-finans/prosafe/investor-vil-kjoepe-10-prosent-i-prosafe/23563028

Så, hva skjedde i Prosafe ?
Eg lurer litt på om det bare er å sitte en stund fremover

Ute av pro igjen

Stygg åpning i dag men ser ut til at det meste henter seg pent inn igjen :slight_smile:

Ble nervøs idag ja, men gikk heldigvis oppigjenn og pengene er plassert i gig

Olja durer i veg, lavere oljetall en ventet.
Angrer på at eg ikke tok Dno i dag, stigende oljepris og Dno på tur mot 9,50 ?

Fristende å se hvor langt ned Hexagon composites skal. Har fulgt de en stund nå og gjorde noen gode trades på 17-19 tallet. Nå har det kommet negativt nytt så vurderer en ny inngang

2 Likes

CS:GO’s popularity skyrocketed along with the skins gambling markets. Valve has sold 21 million copies of the game and made $567 million in total revenue from the title since it debuted almost four years ago, according to research firm SuperData, and a range of websites now let players trade or sell skins, or use them to gamble.

This kind of betting is far from mainstream, but plenty of people are figuring it out. By one estimate, more than 3 million people wagered $2.3 billion worth of skins on the outcome of e-sports matches in 2015. This, too, has contributed to Valve’s bottom line. The gambling sites run on software built by Valve, and whenever CS:GO skins are sold, the game maker collects 15 percent of the money.

6 Likes

Idag er det bare å nye ose dagen, det kommer til å bli årets saftigste opptur, hva Bertnsen spår er ikke godt å si, men Kronn spår åpning på opp 2,8 prosent .
Olja er opp ett par dollar fra stengetid igår, asiatiske børser går kraftig inatt.
Vel, ha en fin dag og nyt det.
Nå er det jobben som kaller

2 Likes

Nsg rally idag

2 Likes

Da ligger salgsordre i bank klar. Stor dette blir en stygg dag for nas og delvis bank