Rt 2,59
Endelig traff jeg, 2,44 i går!
Fra 1. juni 2016 går tre aksjer ut av indeksen, mens fem nye aksjer kommer inn.
Følgende nye selskaper inkluderes i indeksen:
Hexagon Composites
NEXT Biometrics Group
SAS AB
Axactor
Gaming Innovation Group
Følgende selskaper går ut av indeksen:
Aker Solutions
Prosafe
American Shipping Company
Har steam sluttet med sin globale top seller liste eller kuttet ut nylig den lokale listen?
Finner bare Top Sellers nå og det er kanskje en global liste?
Ble litt forvirret her nå.
Oooo hexagon har jeg fulgt en stund. Det blir meget spennende
Ja hva skal man si, kjøpte jeg, nope… Ville ha lavere inngang…
@ Iox
Dagens rapport viser at Interoil bør kunne klare å gå i pluss i q2 med mindre olja faller tilbake igjen.
En gledens dag, selv om det ble lagt frem minus tall, men så var det også oljepris ned mot 27 dollar i januar
80% på tre dager
För en månad sedan föll aktien handlöst när samarbetspartnern meddelade att den utvecklat en konkurrerande teknik. I veckan återtogs hela kursnedgången.
Precise Biometrics aktie har under de tre senaste börsdagarna stigit 80 procent. Som högst handlades den över 4-kronorsnivån på torsdagen. Upprinnelsen till den starka kursuppgången var beskedet på onsdagen att bolagets matchningsalgoritm ingår i Fingerprint Cards nya modul.
Nyheten var i linje med tidigare besked från Fingerprint men efter att Fingerprint i början av april meddelade att det utvecklat en egen algoritm för smartphones, som ska ingå i alla nya telefonlanseringar i framtiden, har det funnits en oro kring utvecklingen i Precise.
Då, när Fingerprint meddelade den egna algoritmen, föll Precise Biometrics aktie 38 procent till 2,58 kronor. Aktien fortsatte sedan ned till 2,00 kronor som lägst under förra fredagen.
Som högst har Precise Biometrics aktie handlats i 9,45 kronor, en rekordnotering som betades av i oktober förra året.
Placera.
redaktionen@placera.nu
Mer av Placera.
https://www.avanza.se/placera/redaktionellt/2016/05/13/veckans-varsta-comeback.html
Spennende kommende uke med flere rapporter fra selskapene jeg følger: 18. mai Stillfront og Starbreeze, 19. mai Funcom, 20. mai NattoPharma.
Next Biometrics kommer først uka etter, 24. mai.
Eneste som er schedulert for neste uke for min portefølje er kvartalsrapporten til Star Vault. Blir artig å se kursens utvikling.
Hva forventer du av Stillfront ?
Forventer et godt resultat og at de nå kommer inn rundt 10 MSEK i pluss (hvis jeg må tippe et konkret tall).
Bytro Labs gjorde det veldig bra i Q1 i følge mine estimater, opp ca 14% fra Q4 som allerede var bra, og de har nå lansert Unravel. Når det gjelder Unravel vet vi veldig lite om avtalen og mye av utbetalingene skjer på forhånd, men det burde likevel gi gode inntekter i lanseringskvartalet.
Like spennende blir det så klart å høre om planene fremover og hva CEO skriver om kommende satsinger og forventninger.
Gratulerer med dagen alle inne på TekInvestor
Synes det er flott att selv om vi har blitt mange flere inne på forumet er debatten fremdeles på ett meget sakelig nivå. La oss holde det slik, sak fremfor person 
I mårgen tror eg Iox går over kr2 igjen, og at Avm kan bevege seg inn på 90ører.
Holder olja seg, så går eg inn i Dno
Happy trading
Iox 
Holly fuck så eg driter i alt anna, eg har vert i minus så det holder, og da mener eg med mer enn ett stipend eller to.
Slutt dagens høy, 2,10
Over kr 2 igjen !!!
Det blir noe fint i glasset ikveld , nada niks kan ødelegge en fin onsdagskveld
God jul ( gråter nesten av lettelse )
Ikke litt, men altfor altfor altfor mye, eg har lært en lekse for å si det sånn 
Hvordan finne frem til statistikk for et Steam spill? Typ, spillere, kjøp, subs +++
I tillegg til steamspy, så kan du sjekke salgsrangering her: http://tools.garry.tv/steamchart/?show=381210&range=180 Nyttig hvis du lurer på hvor spillet ligger an akkurat nå (steamspy har ca 3 dagers delay) og hvis du lurer på hvordan utviklingen ser ut over tid.
Noen som er inne i TIL? I aller høyeste grad interessant da de leverer like godt i Q1 2016 som Q1 2015. Og kursen er barbert med 41% i år. Om oljeprisen holder seg eller øker bør jo oppsiden være ganske pen.
Edit.
Ser at de har trikset litt med tallene siden de har solgt 2 skip. Sleipingene!