Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Ja, jeg er inne i TIL, tror jeg klarte å kjøpe helt på topp, så er 40% i minus. Det er vel denne biten som er mest interessant for hvordan utviklingen blir videre:

Tanker fleet growth is set to accelerate in 2016, with projected growth of 4.4 percent and 4.1 percent in the
Suezmax and Aframax / Long Range 2 (LR2) fleets, respectively (up from 1.6 percent and 3.2 percent
growth in 2015). However, Suezmax fleet growth is more heavily weighted towards the second half of 2016
and thus, the full impact will likely be felt more in 2017. A lack of access to capital has resulted in virtually
no new tanker orders in 2016, with only 1.1 million deadweight of orders placed in the first quarter of 2016,
which was the lowest quarter for new tanker orders since the fourth quarter of 2009. If this continues, it
should result in very low fleet growth after the current order-book delivers over the course of 2016 and
2017.

Ser emisjonen i Sandnes Sparebank havnet på 22kr og aksjen er ned 60% siste måned.

1 Like

Se kjøpseatio i Interoil, vel og merke på lavt volum da.
Å nei, eg har ikke kjøpt en eneste iox idag
Faktisk ikke gjort en eneste handel uansett aksje idag

1 Like

Steamspy “litt for lavt” i sitt estimat av antall solgte av spillet The Witness

1 Like

Skulle ha vert norske Interoil :

1 Like

Er det noen av dere som følger KOG? Hva tenker dere om meldingen de la ut i går:

Kongsberg Gruppen ASA har gitt Danske Bank Markets og
DNB Markets mandat til å arrangere investormøter fra
23. mai 2016. En fremmedkapitaltransaksjon kan følge,
med forbehold om rådende markedsforhold.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Kongsberg Gruppen ASA: Per Olaf Stampe, Tel +47 32 28
98 34
Danske Bank Markets: Ole R. Blålid, Tel +47 85 40 84
34
DNB Markets: Preben Stray, Tel +47 24 16 93 63

Denne opplysningen er informasjonspliktig etter
verdipapirhandelloven § 5-12.

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=402218

Skal de kjøre emisjon for å kjøpe opp et stort selskap? Skal de ha inn en større eier?

Edit: Hva menes med en fremmedkaptaltransaksjon?

1 Like

Kjøpt Dno idag, nå har eg snakket så mye om dei i lang tid, så eg antar at når eg nå har kjøpt, så snur den vel ned.

God helg

3 Likes

Solgte 40k på 2,05 i Interoil, dei ble kjøpt mellom 1,90-1,94 for noen dager siden
( antar eg får høre det på HO nå )

1 Like

En god kommentar

1 Like

Eg ser potensial for en mulig premie på tippebongen min :

3 Likes

Bare det ikke blir uavgjort i FA cupfinalen

Edit: så feil å trudde alle var inne :frowning:

United vinner for de er best.

1 Like

Holder meg United eg, så håper det.
Har vært ett par begredelig sesonger nå, hadde gjort seg med et trofé idag.
Sitter å ser på kampen :slight_smile:

Ah, så scoret Palace…

Utligning, vanvittig forarbeid av rooney, her blir det en thriller siste minuttene
Mata var sist på ballen

2-1 til United, Goal av ypperste klasse av Lingard!

1 Like

Den trengte vi! Fantastisk fortjent

1 Like

Gratulerer med FA Cupen, har holdt med United siden 1979 :soccer: Men synes Fan Gahl får gode fotballspillere til å spille ræva forball. Ikke moro å se på lenger, vi skorer jo ikke mål lenger. Bare for å nevne det Lois Soarez Barsa, har putta 40 mål denne sesongen og har 16 assist. Hele Man United klarte ikke mere enn 49 mål for hele sesongen, det sier vel det meste. Vi trenger en klassespiss, og Rooney skal ikke være spiss han er født til 10er rollen. Ser han er litt rusten i den nå men strør baller med presisjon alikevell, får han spille der hele tiden kommer vi til å få se hardere pasninger med mindre luft under baller og en drepende presisjon. Blir spennende å se hva som skjer angående nyheter rundt Fan Gahl den kommende uken.

3 Likes

Var hærlig, god stemning igår.
Men må innrømme at Palace fikk ett par dårlige dommer avgjørelser mot seg i starten av kampen, som kunne ha endret bilde helt med mer rette avgjørelser.
Eg føler meg sikker på at van gaal har sin siste hele arbeidsdag idag, og at det iløpet av morgen dagen kommer pressemelding om at Louis fratrer sin stilling.
Ønsker josē mourinho hjertelig velkommen om det er han om evt tar over.

3 Likes

Det som er litt morsomt er at mourinho er eleven til Van Gaal, akkurat som det kommer til å endre mye på spillestilen :+1:

3 Likes