Tror ikke du skal glede deg for mye over spillestilen som blir innført av Mourinho…
men sølvtøy, det får dere nok…
Hvem får det gullbelagte bestikket da ?
Jeg er ikke fan av spillestilen til Murinho, liker mye bedre fotballfilosofien til Pep Guardiola.
Pokkeren att han går til Man City 
Pokker da, da ble det idag som igår, stoppet på ni rette 
dårlig start på mandagen med tanke på oljen!
Selv bruker jeg nordnet, men skandiabanken til å få sms om nyhetsmeldinger (fordi jeg registrerte det der tidligere). Hva bruker dere, er det noen tjenester som er bedre enn andre på å melde nyheter?
Jeg har ingen erfaring utover oslo børs sine egne sms-varslinger.
Alltid fått alle meldinger når jeg skal, men mulig de er dyrere enn andre? Aner ikke 
Noen som har en formening om hvorfor KOMP har blitt grusa så hardt? Er heldigvis ute men vurderer sterkt en ny inngang.
Må realisere mye penger nå siden en av mine partnere dessverre må kjøpes ut. Så vekter ned en del i funcom og gig, og selger meg helt ut av nel og plasserer i trygge havner inntil videre
Woah, selg alt dere har, kjøp :
Irriterende at eg ikke ble sittende helt i ro her, menmen ( ikke fordi eg tror den skal til 1700, så det er sagt )
Noreco var ved starten av året den aksjen jeg har tapt mest på men etter at jeg kjøpte aksjen på 25.90 (og nor10 obligasjonen på 65) så ser det bedre ut 
Litt samme her, med unntak av at jeg har et snitt på 28,44 på aksjene og eier null obligasjoner.
Usikker på hvor lenge jeg tørr å sitte, selv om jeg hadde bestemt meg for å sitte til avklaring på forsikringssaken.
197,16% avkastning til nå har tatt igjen alt tapet fra 2015 ++, men ser jo fortsatt stort potensial dersom utfallet av saken blir bra.
Har du gjort deg noen tanker om kursen ved forskjellige utfall\forlik av saken og eventuelt nedside?
Edit: 198,92% 
Noreco kan på mange måter passe inn og spetalen sin profil.
Tenker på fremførbart underskudd bl.a
Stort innsidekjøp i PEN 
"Oslo, 25 May 2016 - Reference is made to the stock exchange notice published by
Panoro Energy ASA (the “Company” or “Panoro” with OSE Ticker: PEN) on 25
May 2016 containing the minutes from the 2016 annual general meeting of the
Company.
In accordance with the resolution by the general meeting to increase the share
capital in the Company to facilitate the reverse split of the Company’s share
with a ratio of 10:1, the CEO of the Company, John Hamilton, subscribed for 8
new shares in the Company at a subscription price of NOK 0.005 per share.
Following the issuance of the new shares, Mr Hamilton will hold 488,008 shares
in the Company, equal to approximately 0.115% of the total share capital.
Mr Hamilton is a primary insider of the Company."
Havyard da, går den tosifret også i morgen ??
iriterende at aksjer man ikke sitter i, går så sinnsykt!
Tenk på den beste aksjen i hele verden i dag og alle pengene du har tapt på å ikke være all-in der i dag.
DNO 
Bryter oljen 50$ snart? Lagertall straks, scenen er virkelig satt 
Den er sterk nå, må inrømme at eg ikke helt trodde på 50 før etter ett nytt dypdykk, men det kan se ut til at vi ser 50lappen igjen i inneværende døgn