Jeg tror 3D-printing definitivt er en trend som vil være god å investere i.
Men, sjansen for å treffe et spesifikt selskap er litt mer usikker. Finnes det noen relevante ETF-er?
Jeg tror 3D-printing definitivt er en trend som vil være god å investere i.
Men, sjansen for å treffe et spesifikt selskap er litt mer usikker. Finnes det noen relevante ETF-er?
Hyard oppfører seg som funcom
God helg !
Noen som har satt seg inn i bølgekraft?
http://www.ocean-energy.no/index.html
Vil se på dette, men ikke på mobilen.
Tror jeg vil ha en liten andel, om ikke annet for å støtte teknologiutviklingen.
Sol-vind-bølgekraft, vi omgir oss av ren energi over alt, må bare ta den i bruk.
Før var bekymringen om når oljen tar slutt, nå må vi fase ut oljen hurtigst mulig som energikilde og kun bruke olje hvor det er nødvendig.
Etter 7 måneder med z5 compact, så var det sykt digg å gå tilbake til HTC og HTC 10!
Er ikke veldig kjent med det, men har lest noen rapporter.
Fremstår som dyr strøm (kr/kWh), og det er endel barriærer for kommersialisering.
Jeg anser økonomisk konkurransedyktighet mot andre grønne energikilder og fossil energi som den viktigste driveren. Dvs at pr idag så har nok bølgekraft noen utfordringer siden fossil energi er billig nå, men det kan endre seg i nær fremtid.
Bølgekraft er vel isolert sett heller ikke konkurransedyktig mot solceller og vindkraft, men kan enkelte steder ha et konkurransefortrinn mtp andre myke faktorer som synlighet, støynivå, størrelsen på inngripen i naturen etc…
Takk for utfyllende svar. Er tilhenger av grønn energi, må vurdere å ta en post på 10000 aksjer, bare for å støtte.
Ingen begrensninger i hyard
Solgt hyard eller sitter du enda ?
Sitter, å tror eg kommer til å sitte noen dager å se litt.
Har begrenset med kunnskap om aksjen, men ser at det er lite aksjer tilgjengelig, så kan gjerne fortsette.
Hadde vert hyggelig med en kontrakt
Litt skeptisk til arc
Flyttet til Fun småprat
Sykt volum i dessc, eg har noen kroner i pluss, men tror eg sitter videre, bare en lotto som eg verken blir rik eller fattig på.
Hyard stakk fra meg, den lar eg ligge
ellers sitter eg rolig der eg er
hvordan vektlegger der snitt pris på handler om dagene ?
Som eksempel nå i Desse der 7 prosen av selkspapet i dag er omsatt til 1,56
Tenker dere at det dannes ett “gulv” da ?
ute av dessc igjen, det ble faretruende nærme snittet mitt
edit: var visst i siste liten og det
shit, se gullet, hvorfor er det ingen som har sagt noe ?
nå stakk Avm uten at eg følgte med
kryss i Havilla
15:46:53 2,45 683 283 CPLA NMBR
Happy helg :
Edit : helgen blir på hytta med grilling, økonomi og mye besøk.
Så blir det nok heavy fjelltur imorgen
God helg, folkens. Drikk noe god øl.
Skål!
Yeti imperial stout godkjent ? 
Skål og god helg!
Den er godkjent. Kos deg med den