Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Andre enn meg som har lastet opp kapital for å være klar til morgendagen?

Blir det Brexit så er mulighetene for billige aksjer svært sterkt til stede!

Blir det Bremain så kan man prøve å henge seg på før det virkelig tar helt av i positiv retning :wink:

1 Like

Inne i Funcom nå?

Det er jeg ikke… kanskje etter imorgen om det blir Brexit? :stuck_out_tongue: :smiley: :smiley:

1 Like

Det blir bremain uten at jeg skal gå veldig innpå hvorfor jeg tror det siden dere kommer til å tro jeg er wierdo.

2 Likes

Har solgt meg litt ned for ha litt kapital klart til en evt Brexit. Men er dårlig med kapital på konto, så ble fort litt Funcom til 0.96 da aksjen ropte på meg og en dose Havyard :stuck_out_tongue:

En evt bremain er vel sånn ca priset inn nå, så blir kun et mini rally?

2 Likes

Mini rally ved Brexit? HA HA… Ja det var dagens! Jeg håper det blir BREXIT så jeg kan kjøpe masse aksjer billig :stuck_out_tongue:

Rally ved Bremain :wink:

2 Likes

Det blir rally ned ved Brexit

Det blir rally opp ved Bremin

…begge deler er jeg klar for!

Steam, take my money will you!

An unexpected error has occurred. Your purchase has not been completed.
Please contact Steam Support.

2 Likes

83,7% valgdeltakelse og 51-52% inne på meningsmålinger

Holy crap! Det var sinnsykt høyt?

1 Like

Styrke vel sjansen for at vi slipper Brexit?

2 Likes

See ikke sånn ut lengre. Bettingselskapene skle over til å tro på Brexit i to-tiden i natt. Dårlig tegn :-/

Woah, olje og gullprisen tar fullstendig av i hver sin retning, Brexit gir mangen muligheter i dag

Sikkert lurt å tenke igjenom eventuelle handler to ganger idag, det være seg både kjøp/salg… kan bli en interessant slutt på uken :upside_down: #RIPFuncom?

1 Like

Brexit confirmed :fearful:

1 Like

Kan det ikke ta opptil 2 år å forhandle fram nye handelsavtaler etter Brexit?

1 Like

Må ikke glemme bitcoin. Kan dette bli et push i retning adopsjon av digital valuta?

Jo, det kommer ikke til å skje en dritt på lenge.

4 Likes

Da var blodbadet et faktum!