Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Iox :sunglasses:

1 Like

Grattis. På med solbrillene og finn fram Kronn-isen :icecream:

(Husk å ta gevinst, da)

2 Likes

Her “feires” nedsnitting i Fun med nystekte Svela når kona nå kommer hjem, prøv det Kronn :blush:

1 Like

Viktig beslutning når det gjelde cor 6 lisensen, møtet pågår nok nå, og mld kommer imorgen.
Kommer der negativ mld så vil det kunne drepe kursen, da det vil få store konsekvenser for selskapet.
Det eg har igjen Iox blir med til det skjer mer spennende ting med alle lisensene.
Har ikke like mangen aksjer nå som hva eg hadde på topp, det var jo altfor mangen, men eg har nok til at utgjør en stor del av min beholdning.

Litt av hvert her om “våre” aksjer som vanlig, også GIG (og Star, paradox, fingerprint etc)

3 Likes

Dagens iox oppdatering Bør Være positiv, avventer likevel is bestillingen til litt senere idag

2 Likes

har du solgt iox ?

Nei, men eg har ikke like mange som da eg hadde en del hundre k, men eg har nok til at det foreløpig er god stemning hos kronn :slight_smile:

2 Likes

Lite action på børsen idag… Alle står vel og venter på de første pollene fra Storbritannia :joy:

Colombia-avtale

InterOil Exploration and Production melder at de har inngått en avtale med Agencia Nacional de Hidrocarburos(colombianske petroleumsmyndigheter, ANH) om overføring av COR-6-leteforpliktelsene på 22 millioner dollar til Altair og LLA-4-lisensene.

Ifølge selskapet er avtalen er betinget av godkjennelser, samt at selskapet må øke garantiene knyttet til de nevnte lisensene med henholdsvis 1,5 og 1,4 millioner dollar som følge av de økte forpliktelsene.

Nyheten sender InterOil-aksjen opp hele 24,30 prosent til 2,66 kroner.

4 Likes

Happy for you! :slight_smile:

4 Likes

Tror jeg skal laste opp noe kapital slik at jeg er klar til imorgen om det skulle bli Brexit og aksjene faller drastisk.

1 Like

I dag funker traderen så dårlig, så jeg gjør som @kronn og går til parken og spiser is.

Ha en god sankthansaften folkens :grinning:

5 Likes

Sandnes sparebank… noen som vet noe…?

Nei men irriterer meg over at jeg ikke var med på emisjonen :slight_smile:

1 Like

ja akkurat nå ser den attraktiv ut…

men opp drøye 15% uten nyheter… lukter litt :stuck_out_tongue:

1 Like

Nyt isen, eg nyter tilværelsen som iox og gig eier, høyt på vinnerlisten begge to, vertfall med 15 min forsinkelse.
Ikke gjort en eneste handel idag da eg er opptatt med andre saker og fornøyd med det

3 Likes

Yeah, hærlig dag, god stemning når Iox serverer enn sjeldent gladnyhet og det på sjølveste bryllupsdagen.

Eg så meg råd til å kjøpe en kvast med roser til fruen, nå blir det jonsokkefeiring med norsk tradisjonsmat.

Ikke en eneste handel har eg gjort idag, sjelden vare

Happy trading :wink:

5 Likes

Ikke alle banker som går like bra

1 Like

Eg har en lei tendens til å havne i kanskje litt utradisjonelle aksjer, som blandt annet Nsg, historisk sett en tradisjonssterk norsk aksje som siste årene er blitt gruset.
Håper at trenden kan forstette i retningen her :

1 Like