Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Eg vet hva funcom aksjen kan Gjøre med ett meneske, så det gir eg ho ikke, eg er jo glad i ho :slight_smile:
Smykke og den slags blir for mye syns eg, køyre litt enkel stil tror eg, så får hu få noe som glinser litt om funcom Gjør meg til millionær ; )

5 Likes

Vår bryllupsdag var i går og det ble en god middag ute. Når jeg tenker meg om så kanskje blomster på frokostbordet også hadde vært hyggelig :slight_smile:

Så din plan høres bra ut!

4 Likes

Lunch

3 Likes

Rise forstår tydeligvis ikke budskapet fra NFF, synst mannen fremstår som en mindre begavet herremann om han virkelig ikke forstår problemstillingen enten det er som spiller eller i en trenerutdanning i regi av NFF

Var bare nødt til å dele denne med dere. Jeg ler.

1 Like

Hva tenker dere om Brexit? Har en uggen magefølelse, men samtidig er jeg lite lysten på å selge aksjer med tap for så å gå glipp av mulig rekyl.

1 Like

Ukens spenning for min del, knyttes til Interoil og møte med Anh 25/6
Kan bli store utslag i Iox kommende uke.

Ha en fortsatt fin søndag, skal i kakeselskap nr2 idag

1 Like

Hvorfor kommer eg ikke inn på tekinvestor via pc en ?
Føler meg handikappet da nettbrettet ligger hjemme og tlf er eneste eg komme inn via

1 Like

Var veldig nærme å kjøpe bwo Igår, skulle ha gjort det

1 Like

http://www.pressfire.no/nyheter/PC/10868/Kinesisk-gigant-punger-ut-mer-enn-60-milliarder-for-finsk-spillselskap

2 Likes

Noen som leker med livet i Prosafe da ?
Må da være skumleste aksjen man kan være i, ja utenom Funcom da :wink:

1 Like

Tok noen lodd i aksjeligaen, men det gikk til h… :wink:

1 Like

CSB tar småposter hver dag, noen " store " bak ?

Mye flinke folk på forumet, for dei som føler seg litt usikre på div regler sånn som eg gjør, så er det mykje godt lesestoff her :

http://www.finanstilsynet.no/no/Artikkelarkiv/Rundskriv/2011/4_kvartal/Lov-om-verdipapirhandel--enkelte-kommentarer-til-kapittel-3-og-4/

1 Like

@avm eierene sover gjerne bare på det ene øyet inatt, ref gullprisen.
Tror det er mangen i Avm som ikke har satt seg inn i risikoen den manglende finansieringen av tri-k kan medføre

1 Like

Det tror ikke jeg heller. Fornøyd med god gevinst på mine turer inn og ut der, men holder meg unna nå.

Jeg trodde det skulle komme info om Tri-K eller annen løsning på finansiering rett etter GF.

Nå ble jeg også overrasket av at gullet ikke har gått mer på svakere dollar, og hvor unødvendig stor innvirkning “Brexit” virker å ha.

Titter sjeldent på HO, men AVM-trådene er jo også heeelt bak mål.

1 Like

Prosafe inn på 1,09 -1,10

Edit : ur på SL noen ører over inngang

Det begynner å bli sløvt på Xi når opperksomheten er rettet mot bagger og funcom

2 Likes