Eg vet hva funcom aksjen kan Gjøre med ett meneske, så det gir eg ho ikke, eg er jo glad i ho 
Smykke og den slags blir for mye syns eg, køyre litt enkel stil tror eg, så får hu få noe som glinser litt om funcom Gjør meg til millionær ; )
Vår bryllupsdag var i går og det ble en god middag ute. Når jeg tenker meg om så kanskje blomster på frokostbordet også hadde vært hyggelig 
Så din plan høres bra ut!
Rise forstår tydeligvis ikke budskapet fra NFF, synst mannen fremstår som en mindre begavet herremann om han virkelig ikke forstår problemstillingen enten det er som spiller eller i en trenerutdanning i regi av NFF
Var bare nødt til å dele denne med dere. Jeg ler.
Hva tenker dere om Brexit? Har en uggen magefølelse, men samtidig er jeg lite lysten på å selge aksjer med tap for så å gå glipp av mulig rekyl.
Ukens spenning for min del, knyttes til Interoil og møte med Anh 25/6
Kan bli store utslag i Iox kommende uke.
Ha en fortsatt fin søndag, skal i kakeselskap nr2 idag
Hvorfor kommer eg ikke inn på tekinvestor via pc en ?
Føler meg handikappet da nettbrettet ligger hjemme og tlf er eneste eg komme inn via
Var veldig nærme å kjøpe bwo Igår, skulle ha gjort det
Noen som leker med livet i Prosafe da ?
Må da være skumleste aksjen man kan være i, ja utenom Funcom da 
Tok noen lodd i aksjeligaen, men det gikk til h… 
CSB tar småposter hver dag, noen " store " bak ?
Mye flinke folk på forumet, for dei som føler seg litt usikre på div regler sånn som eg gjør, så er det mykje godt lesestoff her :
@avm eierene sover gjerne bare på det ene øyet inatt, ref gullprisen.
Tror det er mangen i Avm som ikke har satt seg inn i risikoen den manglende finansieringen av tri-k kan medføre
Det tror ikke jeg heller. Fornøyd med god gevinst på mine turer inn og ut der, men holder meg unna nå.
Jeg trodde det skulle komme info om Tri-K eller annen løsning på finansiering rett etter GF.
Nå ble jeg også overrasket av at gullet ikke har gått mer på svakere dollar, og hvor unødvendig stor innvirkning “Brexit” virker å ha.
Titter sjeldent på HO, men AVM-trådene er jo også heeelt bak mål.
Prosafe inn på 1,09 -1,10
Edit : ur på SL noen ører over inngang
Det begynner å bli sløvt på Xi når opperksomheten er rettet mot bagger og funcom