Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Altså, jeg er i utgangspunktet long. Men vært mye trading i denne.

Utrolig bittert når jeg satt 1615 med pilen på salg. Tviler på at Asia får gullet over 1290 i natt.

Men ja, jeg har tro på David og Elliot, så lenge vi er på vei mot 1400. Litt spennende når vi ikke fikk korreksjonen en del mer under 1200 som vi emm trengte før 1450.

Eg tok meg selv i å være litt kranglete på Funcom tråden igår, så idag ilegger eg meg selv forumforbud mellom kl0800-1200 som straff

Happy trading

8 Likes

@nsg

Dnm med nettokjøper

Bcsl som viser seg litt, kjøpte en del i starten av uka, om det ikke var før helgen, hugser ikke

North : spennende om det begynner å nærme seg noe news her. Car kjøpte litt igår, idag er det en herremann fra NTF som tar litt.
Spennend saker, sitter med noen får k her, snittet er vel omtrent som kursen nå

Kamerater, eg trenger råd.
Eg og kona har bryllupsdag til uka, og eg mistenker at kona forventer en gave.
Hva gjør eg, holder det med en blomsterkvast fra rema eller må man plukke diamanter hos Josef ?

Tror en kvast fra rema + ut og spise hadde falt i smak, god mat + hun får pynta seg, noe damer har en tendes til å like ;)Men for all del, diamanter skader vell sikkert ikke heller :joy: Du kan jo putte overskuddet fra de siste dagers funcom trade i diamanten :sweat_smile:

2 Likes

Lol, blir ikke rare diamanten da :wink:
Dvs, eg har jo på en måte gevinst, men så har eg kjøpt igjen dyrere så regnestykket går ikke helt opp.
Køyre en blomst å middag da, men mulig eg må selge Funcom for å kunne betale for meg :wink:

2 Likes

Du e pinadø syge :joy:

Kona mi er ikke bortskjemt med diamanter, men hun få laaaang ferie hver sommer, riktignok bare en måned i år, men det setter hun pris på.
Blomster er aldri feil.
Hva med å overraske på kjøkken? Eller vil det slå motsatt ut? :wink:

2 Likes

Diamanter blir det ikke, men en blomst og noe mat styr kan det bli;)

Overraske på kjøkkenet, da blir det isåfall at hu må lage maten selv, da det stort sett er eg så Briljerer der til vanlig.
Egentlig tenker eg at det får holde med jule og bursdagsgåver, men forstår at damene ville ha en oppmerksomhet også på bryllupsdag

2 Likes

Eg er ganske ærlig på hva eg sier her på forumet, ( på HO kan det være med visse modifikasjoner )
Men eg lurer litt på hvor ærlige er egentlig folk her ?
Noen som kunne ha laget en undersøkelse på det ?

2 Likes

Jeg opplever ofte det samme på pc bsre skjermen ikke går i svart. Det som skjer da er at jeg plutselig må skrolle ned igjen fra 40. Post til bunnen eller der hvor posten med videoen er.

1 Like

Trenger ingen undersøkelse. Jeg kan godt si det rett ut…
Jeg er ærlig :smiley:

1 Like

Samme problemet er å finne på Linux OS

1 Like

Kjøp en aksje i Pandora A/S > Diamant. Vet ikke hva som gir best avkastning :smiley:

Jeg er også ærlig, har ikke fortalt hvor mange aksjer jeg har kjøpt, men har vel egentlig ikke problem med det heller.

Var litt nebbete tone her for noen dager siden, bra ting har roet seg.

1 Like

100% ærlig. Ser ingen grunn til å lure en gjeng som alle har det samme felles målet :slight_smile:

Humøret er på vei opp også, minus 138k i går. Bare minus 34k i dag

4 Likes

Hvis jeg var en uærlig djevel, hva er sannsynligheten tror du for at jeg svarer ærlig i den undersøkelsen?
Eller kanske jeg ville ha svart ærlig siden Kronn kanskje ville trodd vi svarte det motsatte av sannheten.
Vanskelig dette her…
Jeg er ærlig.

4 Likes

Eg ventet på ett sånt type svar, man vet jo ikke hva folk ville ha svart men med en anonym undersøkelse så hadde eg nok hatt tiltro til utfallet

1 Like

Jeg har aldri vært aktiv på aksjeforum før jeg kom over Tekinvestor.

Hvis ikke folk tør å fortelle om dårlige kjøp, dårlig risikohåndtering eller dårlig inngang, så gir det ikke så mye.

Utrolig forfriskende med et forum hvor veldig mange virker å fortelle det de faktisk gjør.

Så ja, jeg er ærlig og tror overraskende mange her også er det.

5 Likes

@kronn, jeg ville tatt henne med ut på en god middag. Jeg har ofte gitt smykker. Hun blir veldig glad for de, men de blir sjelden brukt. Jeg holder meg til mat og drikke.

Hvis du må gi en ting, hva med å gi henne noen Funcom-aksjer? :wink:

3 Likes