Er vertfall en kar som gikk short igår 
Barclays får gjennomgå
Ser NAS er ned over 8%. Er man bekymret for flylisensene? (Irske baser etc…)
Det meste er vel ned mer eller mindre i dag pga markedet, tror individuelle selskaper spiller mindre rolle akkurat nå, inntil investorene får satt hodet tilbake på plass, og ser hva som påvirker hvem. Da blir nok utviklingen litt klarere.
Blir sikkert noen selskaper som får en raskere oppgang enn andre etter i dag, og noen som faller mer, spørsmålet er hvem?
En del tek aksjer som Next, Thin, Gig osv fikk en voldsom dipp, men hentet seg inn OK. Jeg fikk mine siste Next aksjer på 108 som også var planen, men kunne kjøpt på 102.
Dnb faller ganske mye, bankene liker ikke dette.
Nas vet jeg ikke grunnen til, de har mange fly via gatwick, vet ikke om det spiller inn. Ikke en aksje jeg følger med på i det hele tatt.
Tror fallet i Nas er så enkelt som at folk reiser mindre i trange økonomiske tider, og at mange ser dårligere potensial for avkastning. NAs betaler jo ikke utbytte, så eneste måten å tjene penger på dem er jo utsikter til kursutvikling
HSBC nedgraderte hele flysektoren. Fra Hold til Reduser på NAS med kursmål på 150kr (tidligere 310). Jeg følger heller ikke NAS eller noen andre flyselskap så vet ikke hva de baserer det på.
Eg gambler på at det blir ett bredere fall nå når USA begynner, og at da gullet sett ny fart.
Et har tatt litt avm til snitt på 11, ett rent bet på økt gullpris utover ( går vel ned da )
Jeg har kjøpt Weihnstaphaner uansett utfall 
Mli virker hissige på salg, noen tanker om det ?
det kaller jeg salt i såret 
Jeg mener de kjøpte en hel del på 8-tallet, så tenker det er derfor.
Usa sin åpning ser ut til å være en bekreftelse på at det kommer en dag imorgen 
Fikk fisket litt Urthecast aksjer til 0.93CAD
Fornøyd med den!
Om nas
Noen som har gjort noen bra trader i dag ? Jeg var alt for passive men fikk 0.49kr på en trade i thin og 6kr i next,.
Gratulerer!
Gjort en trade idag, den må eg jobbe noen dager for å ta innigjen, god helg 
Realiserte du noe i IOX i går eller ble du sittende ?
Jeg var litt for treig. Prøvde meg på et par trader som førte til litt lummerusk i pluss, men fikk meg en greit pott GIG med snitt så vidt under 3, som kan bli bra. (som aldri ble solgt)