Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

BWO holder seg…

Eks retter imorgen, da kommer fallet i større grad( trur eg )

Edit : eks retter onsdag

1 Like

Nas -15%

2 Likes

15%? Ser bare 8-9% som laveste i dag jeg. Tenker du kanskje KR?

1 Like

Viser nok bare feil her

1 Like
1 Like

Kronn, har du begynnt å laste i Plcs?

Har kjøpt litt, men usikker på caset og vet ikke helt hvordan bondholders forholder seg.
Grunne til at eg kjøpte litt, er så enkel som at eg har sett netto handler siste tid fra hus eg liker å følge.

Det er den samme med meg. I de siste 2 uker er det bare stor hus som ha kjøpt seg opp etter den dobbel bunn på 0,50. Nå ser det ut at alle ta plass før Q2.
Siste inside kjøpt var fra CEO på 0,6 i mai, og siden ha de annonsert at Q2 var 100% bookket og 2016 90%. For meg ser det ut som vi er rett foran en recovery rally og tror/håpe vi er på 1,20-1,50 etter Q2…

Absolutt spennende, men eg lurer på hva Pace tenkte på da han kjøpte til kr 1,15 i mars, da kunne han jo samtidig ha kjøpt b aksjen for 60-70 øre eller rundt er, merkelig sak.
Mulig det var en " taktikk for å bremse nedsalg ?

1 Like

Om noen her på forume kjøper Bwo idag, så anbefaler eg på sterkeste å sett seg inn i siste melding og hva det kan ha å si for aksjen når den om to dager går ex retter.
Utrolig at den holder seg på 60 øre.

Stay away, med mindre det er tilgang på cash og tegningsrettene kan benyttes

Går ganske bratt ned
RT: 279,8 -10,32%

1 Like

@plcs car med salg,570 aksjer, vet ikke hva dei prøvde på men tipper car er på kjøperen utover dagen.
Eg ligge på kjøp litt nedover, men tipper det må plukkes her i området.

Hvor lang tid tar det å flytte fra en vps til annen?

Et par dager somregel.

Olja i kjeller’n

Andre somaliere med rød portefølje desse dagene ?
Føles som å bli ranet dette her nå

2 Likes

NAS kjøpsmulighet snart? Kommer stert tilbake, som alltid. Er gjerne slik da man har de beste bak rattet

3 Likes

Bra tidspunkt å kjøpe i flere aksjer nå som panikken sprer seg. For de som ikke allerede er all-in :grin:

Cpla tar bra i Nsg