Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Dette https://m.youtube.com/watch?v=s6KM3Wl4cro kunne ha blitt kult, nå ble det bare jævlig teit

3 Likes

Apropos fotball, har en kamerat som er helt rå på å tippe odds, han spiller for småsummer ala noen hundre pr kupong, og begynner for alvor tipping rundt oktober da de utenlandske ligaene har “satt seg” . En mnd i fjor hadde han over 30k netto. Hedgebetter mye for å sikre gevinst, vurderer å gi han 10k og be han bette for meg når sesongen starter.

1 Like

Jeg har satt inn 125kr på at Island vinner ikveld. Odds = 8.00

5 Likes

Har en kollega som skryter av feite gevinster på odds, kan være mangen titallstusen, noen ganger poster han sreen short av bongen på Facebook som " bevis "
Men eg tror ikke eg har sett han poste tapene sine, akkurat som i aksjeverden.

Men er nok en del gode/ heldige der også

2 Likes

Alternativ til Avm, dog ikke børsnotert enda, men blir det på colombiansk børs etterhvert

( leser en del colombianske nettaviser, pga min interesse ovenfor Interoil )

Har en kompis som vant 200k og 300k på noe nettspill. Han måtte låne penger av meg for noen dager siden fordi han trengte penger til å fikse bilen. Gjett hvem som har fortsatt å spille til han hadde gitt tilbake gevinsten og litt til, uten å nevne det til noen?

7 Likes

Finnes det noen enkel kjapp måte å få tall fra finansielle rapporter over i excel? Å sitte å skrive inn ting manuelt er jo en pain og tar lang tid.

Tror du kan eksportere til Excel fra denne databasen, men du må bli medlem

https://borsdata.se

[quote]
Rapportdata till Excel
Det går enkelt att ladda ner hela 10 års historiken i helår, rullande 12 månader och kvartalsdata direkt till Excel för egen analys. Exporttjänsten finns tillgänglig under bolagssidornas analystjänst[/quote]

https://borsdata.se/info/dataexport/exportera-rapportdata-till-excel

2 Likes

Glimrende :slight_smile:

1 Like

Nå trenger eg at brann snur og vinner kampen, menst Sogndal og viking holder kampen ut, eg satte en live odds ved pause i alle tre TP kampenene og alle ble satt med “b”

Det ser heller dårlig ut med tippingen vi driver med

2 Likes

Jeg betta masse på Sanders i februar. Eneste sjanse nå er Clinton siktelse.

1 Like

300 på Island her. Ser ikke så lyst ut nei… :slight_smile:

2 Likes

Nsg

Solgt halvparten av nsg

Edit: bra eg Ikkje solgte alt :slight_smile:

Jeg merker det gjør meg veldig usikker at vi enda ikke har hørt noe. Tror du de muligens venter til etter Q2?

Clinton slapp unna fbi.

2 Likes

Sorry litt tregt svar her, har ett par dager med svært begrenset nett tilgang.
Eg vet ikke, synst det haster såpass etterhvert, at det bør/ må foreligge en god plan på dette, og etter mitt skjøn er det ikke en dag å miste på å sette igang med å få på plass finansene og en god plan for videre utvinning av gull.
Eg følger ikke så godt med, da selskaper for min del ikke er av interesse før alt dette er på plass, eg synst det er for stor risiko.

Men, gullet er knallsterkt, så Avm går så lenge gullet går, det er dårlig mld eg frykter.

Edit : woah, Gullet går høyt, blir en Fing for Avm eierene idag

Mine siste 8k i Nsg gikk nå på 2,84 kl 0915, eg ønsker sparebankunden lykke til videre med dei:)

2 Likes