NAS sluttet på 300 
Verftet han jobber på, har arbeid ca til april neste år, men nebannes i fra høsten av.
Etter han sa det, så har Hyard fått en kontrakt, men mye skjer vel i Tyrkia ?
Kjenner ikke så godt til det, men vet det har vert tett mellom per iteringsvarsler, men så har det plutselig tikket inn nye kontrakter.
Tror nok det er spennende tider for Hyard og helt sikkert ett bra case.
Nå er det rett på hytta, god helg !
Er du heldig nå så fortsetter den i god gammel stil mange tikroner i kommende uker.
Vedrørende Bakkafrost så er det trolig den lakseaksjen som er minst utsetter uforutsette ting som lus, da vanntemperaturen er stabil, fulgte laks tett før, solgte aaaaaaaalt for tidlig. Er vel gode utbytter også?
Jeg tror ikke helt alle investorene forstår risikoen i å gå inn i oljeservice aksjer i finansieringsproblemer for tida.Før en restrukturering er på plass er risikoen meget høy. Sitter man tungt i disse og melding om ekstrem utvanning kommer og vi har nylig sett fryktelige eksempler på dette, da er urealisert tap enormt i prosent. Det er ikke alt som kan fikses ved å snitte ned i rimelighetens grenser.
HAVILA HOLDING AS eier 63% og top 20 eier 86% av aksjene. Noe som gjør det vanskelig å få tak i aksjer uten å presse kursen opp. De hadde vel sagt opp 100 årsverk i 2015+ var snakk om at noen hadde 4 dagers uker for å ha folk i arbeid lengre. Var nok dette som førte til at kurset spratt opp i Q1
Faller brikkene på plass, så kan det fort ta litt av 
3 stillinger i Tromsø.
http://no.indeed.com/m/viewjob?jk=a6b7e7aa4d2963f9&from=serp
Eksportkreditt Norge har mottatt søknader om finansiering for 814 millioner kroner til fiskebåter, brønnbåter og utstyr til fiskeri og havbruk i løpet av første kvartal 2016.
http://www.giek.no/om_giek/nyheter/okt-interesse-fra-fiskerineringen
Satt og kikket gjennom en av rapporten til Kitron her. Er selskapsskatten 44% i USA? det er jo litt sprøtt
Dama sier alltid at jeg har så mye flaks. Jeg syntes ikke det samme før jeg ble bitt av en slange i dag, flere timers gange midt i et øde fjellområde uten mobildekning. Det var visst et tørrbitt, så ikke noe gift.
Dro på meg et huggorm bitt for et par uker siden selv, men dette kunne nok gått hakket verre. Vet du hva det var for slange?
Aner ikke hva slags slange det var, men var jo i Norge så utvalget er vel noe begrenset. Jeg la først merke til bittet når kjæresten kommenterte de to rød prikkene rett ovenfor ankelen når jeg skiftet fra shorts til bukse.
Ahha, trodde kanskje det var utenlands. Da er det vel bare huggormen av de 3 vi har som har gift.
Om du ikke er allergisk, hadde det nok ikke vært krise, men flaks ja 
Det “morsomme” med huggormen er at han har nok gift til å drepe deg, men pga. av at den ikke ser deg som et bytte, gir han ikke full gift-dose.
Er nicket “rogerberntsen” på HO, Berntsen fra netfond ?
Tviler…
Leste noen av innleggene etter at eg stilte spørsmålet, og konklusjonen min er at det neppe er samme person som nicket
Samtidig er jo Roger kompiss med Hegnar, så rart om de tillatte at noen bruker navnet hans.
Så han skrev i en tråd på HO at han ikke er den Roger, men for all del det kan jo være ham likevel, men tviler. Er jo ikke et helt unikt navn så sikkert flere som heter det.
Bionor aksjen klar for party
LOL, dvs det publiseres noe alle vet allerede. Men noen tradere skal vel gjøre en liten kule ;D
PS. Den kommer garantert til å falle tilbake.
Allerede på vei