Når startet du?
Når du først skulle endre din strategi, så mener eg at du her har lagt deg på en ekstremt høy risiko.
Samtidig vet vi hva som kan bo i Funcom aksjen, og med litt flaks, så kan du lett tjene deg noen gryn her.
Men ikke bli overrasket om det går feil vei.
30k er ikke så mye å leke med, eg hadde gjerne prøvdt på korte trader i aksjer med bra moment i, men da også ekstrem høy risk
Forgie uke 
Skal bare se, Åsen børsen funker og lære litt.
Funcom nå er en god inngang vel Kronn. Liten nedside stor oppside.I et lanseringsår.Det er når aksjen får momentum og høy stigning du kan få et tap. Ikke nå. Men ser man kan kun timer og dager for seg så er det en annen ting. Tror du Funcom er i 80 øre i oktober måned ?
Eg har ikke sagt at Funcom nå er en dårlig inngang, det er risikoen med å gå all inn eg beskriver.
I oktober kan gjerne kursen stå i både 2 og 3kr, da ville jo dagens inngang være veldig bra
Eller kursen kan være på 60-70 øre. Ikke godt å si. 30k synes jeg er en helt ok sum å dele i to, ihvertfall hvis man benytter seg av muligheten til å få 29kr i kurtasje. Kitron er jo et eksempel på en “kjedelig” aksje som har gått 27% hittil i år og 77% siste 12 måneder + utbytte.
Helt åpenbart, men eg tør ikke si det, da blir man bare angrepet.
Aksjen har ligget flat lenge nå, ett brudd i en eller anna retning bør komme snart, eg foretrekker å se retningen før eg evt gjør noe
Hvis trading volumet skulle fortsette å falle, så kan du velge hvilken vei kursen skal synes nå jeg det ser ut som. 
Se på Bwo, er helt utrolig, men den har skapt momentet og interessen.
La meg i kø på kjøp på 28 uten og, tok 70k på 30 og køyrer nå med stopploss.
Har tyvstartert på ferien, idag handler det om trading i bwo
Den er syk bra om dagen… Rt 0,35 nå!!
Irriterer meg grønn over at eg tok tap igår, bare pga ett møte ett par timer.
Dette er en typisk aksje eg ønske å følge rimelig tett, og tør ikke å gå fra.
Hadde eg latt være igår, så ha eg hatt god gevinst nå.
Likevel, på dagens inngang så er eg noen lapper i pluss, selv med tapet fra igår
,37
Kanskje doffen kan få seg ett krampesprang, virker til dnm som solgte stort i starten av uken, har gått på ferie
Bryter den opp gjennom 38, håper eg at den går rett over 40.
Stopploss er flørtet opp et par ører
Bwo A$$ 

Som med Funcom, så kan må jo undres på det ikke hadde vert mulig med en høyere emisjonskurs.
Hvorfor satte du ikke bare en stop loss før du gikk på det møtet? Det er noe som heter overtrading…
Sett i etterkant så,burde eg jo ha gjort det, idag har eg det selv om følger den Secund fra Secund.
Kanskje man bare jøde vert fornøyd nå,og solgt på 40 ,en ser litt ann
Da ble det ut på 39
Ville dere sykt ny lavere inngang, eller ville dere bare latt aksjen være å heller finne ett annet turbo case ?
Tidligere hadde gjerne kjøpt igjen bare rett under, men nå tror eg at eg ser om den faller ned mot 30 igjen eller kanskje under.
Det kommer jo tross alt ett lass av aksjer senere i sommer, dei som kjøper idag, er vel evt dei som er redd for å ikkje få nok gjennom emisjonen, når tildelingen er klar, venter eg at aksjen går langt tilbake igjen.
Kanskje litt for skummel akkurat nå, mangen sitter med 100-150 % gevinst
Gikk inn på 38 igjen eg, men liker ikke helt fof