Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

STB og AXa ned ;/ :stuck_out_tongue:

The struggle is real. Sitte i ro og gutse på at NANO finner støtte i trendkanalen?

2 Likes

Chill… verden kollapser ikke denne gangen heller… :grin:

2 Likes

Hihi. Takk. :slight_smile:

Battlerite gjør det veldig bra

Steamspy (med lag)

Lurer på hva Stunlock ville blitt verdsatt til på børsen nå (edit: dersom det var notert). Jeg hadde kjøpt aksjer hvis ikke det var for dyrt.

Stunlock er vel ikke notert?

Uansett kult at småstudioer treffer.

Jeg skrev “ville blitt” som i et hypotetisk scenario. Forandret litt så det kommer bedre fram.

3 Likes

Ahh, Om dette lykkkes så er det vel ikke utenkelig at de går på børs for å hente mer penger å lage mer morro ;D

Ny kontrakt for Havyard. Ikke så mye info, men: 13:20 New shipbuilding contract for construction of workboat

Flott! Da får kanskje Fearnley fonds AS solgt de ca siste 100k aksjene. Skal inn igjen etter det :slight_smile: - 20k idag

1 Like

Lagt til Link Mobility i min Watchlist.

1 Like

“Link Mobility Group opplyser i en børsmelding etter stengetid onsdag at selskapet vurderer en rettet emisjon på rundt 100 millioner kroner og salg av opp til 616.782 eksisterende aksjer, som eies av enkelte aksjonærer, blant annet selskapets styreleder.”

Det betyr vel innsidesalg?

Ja. De skal forsøke senke aksjekursen, noe jeg tror de kommer til å lykkes med på denne måten :slight_smile:

1 Like

Hei
Kanskje feil sted, men prøver likevel da det ser ut til å være endel her på forumet med økonomisk bakgrunn. Jeg er student som skal skrive en oppgave hvor jeg trenger historisk data over realrenten de siste ca 20 år. Noen som har noe erfaringer med innhenting av slik data?

http://www.ssb.no/261359/gjennomsnittlig-utlans-og-innskuddsrente-i-bankene.per-31.desember.prosent-sa-454

5 Likes

Takk Holmes! Akkurat det jeg har lett etter! :smiley:

1 Like

Man kan si mye om holmes men han glimter sterkt til i ny og ne! :smiley:

1 Like

I morgen lanserer vi ny oppgradert nettbutikk innenfor bilpleie. Om det var en egen rabattkode før tekinvestor insidere. Hadde du vurdert å handle da?

5 Likes

Ingen storforbruker, men litt blir det, så svaret er ja. :grinning:

Da lager jeg en i kveld!