Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Verdt å merke seg er også at du flere steder finner dette Refresh-symbolet for å oppdatere de forskjellige vinduene hver for seg, uten å oppdatere hele siden (spesielt nyttig i det du setter opp en ordre)

1 Like

Hvor finner en “kakestykkene” ?

Dette virker veldig 2005? refresh button?

Men det spiller ikke noen rolle for meg. Da jeg ikke trader på den måten.

2 Likes

Yeah, manuell RT er gratis RT, hos Nordnet iallefall…

@Duogdu Det er vel på Shareville (Nordnets sosiale handelsplattform) hvor en finner de flotte kakediagrammene :cake:

Man må åpne for deling av minst en portefølje på Shareville for å bruke denne.

1 Like

Liker DnB og skandiabanken med rt, sitte å trykke f5 virker stressende.
Vertfall ett must i daytrading

2 Likes

Jeg har kun hatt nordnet så for meg er det en vane. Men kan skjønne at det er irriterende om en er vant til noe annet.

Fra starcraft 2 er man vant til å sitte og klikke som en idiot uansett. :stuck_out_tongue:

5 Likes

Kongesitat! :smiley:

Så, hva synes du om hva Neeblet har levert den siste tiden? Jævelig imponerende spør du meg.

hva er neeblet?

Går mot strømmen og handler via Norne :metal::grin:

http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Neeblet#Achievements :smiley:

1 Like

Spilte min første runde civ6 på emperor vansklighetsgrad (3. vanskligste) tapte hovedstaden min på ca 1 time og 10 minutter. Dæven! Nå ble det gøy! Prøver igjen i kveld. Kona er på jentetur så da er det gøy med et skikkelig kvalitetsspill. Spilte en del warcraft3 og starcraft 1, men har aldri prøvd starcraft 2.

1 Like

Så sant! Starcraft 2 og Nano <3 Terran i master league her.

1 Like

Må innrømme at jeg har ikke spilt skikkelig siden Wings Of Liberty, på grunn av kids og generelt Livet, men savner det spillet altså. Fyret opp Counter-strike for første gang på flere år denne uken. :slight_smile:

Nå har juleølet kommet. God helg

12 Likes

Gooood juuuul :santa:( helg )

8 Likes

For de av dere som gamer, Orwell på steam. 70kr meget meget bra spill.

1 Like

Jeg er ikke så glad i FPS spill men er lei Fifa og kom over traileren til Titanfall 2. Noen som har prøvd det?

Der var årets første skitur unnagjort. Tror ikke jeg har gått på ski så tidlig som 6. november før. Merket at det vil ta en stund å få på plass skiformen. :grin:

3 Likes

Hmmmm, vi har testkjørt ny elbil, opp til skitrekket og en runder rundt forbi. Ikke mye snø, men litt.
Men jeg har akkurat bestilt nye felleski, greit tilbud på xxl i helgen på Madshus Terrasonic IGS.
Andre som har prøvd felleski? Jeg kjøpte Atomic i fjor, men det fikk en feil med delaminering av såle, så de fikk jeg pengene igjen for.
Må finne fram skiene til familien og gjør klar, ikke lenge igjen før vi kan nyte det hvite gullet :slight_smile:

2 Likes