Ser spennede ut. Må få tak i ett par sånne.
Gjør det! Skriv gjerne en kommentar om hva du synes 
Får sjekke den lokale øl-pusheren på Kongsberg. Gulating skal åpne her, men de har ikke startet ennå. Får håpe ølforsyningen har den. Skal skrive kommentar hvis jeg får tak i den
Det er vistnok bare Gulating som fører den per nå. Får satse på at de åpner på Kongsberg før jula slår oss i trynet!
Er det riktig at jeg kan få 40 000 axa aksjer til 2.6 pr stk?
Har du 40k Tegningsretter?
Da får du 40k/12 = antall aksjer du kan kjøpe for 2,6
Aha! Takk 
Høres mere vettugt ut med tanke på antall aksjer jeg har.
Er nok flere som har gått på en smell, jeg har 20k TRer trodde jeg kunne få 20k emi aksjer.
Vil tro noen har solgt mer enn de planla fordi de tror de får 1 aksjer pr TR.
Vet du hvor lang tid vi har på oss?
12 des tror jeg. Dog ingen grunn til å vente.
Takk, da er det tidsnok i morgen med andre ord. 
Synes det er utrolig merkelig at ikke alltid 1 tegningsrett gir 1 aksje, så kunne de heller sagt at du får 1/12 så mange tegningsretter som du har aksjer.
DEt skaper litt forvirring, tror desverre et par har solgt formye.
Noen gamere her?
Final Fantasy XV ble lansert i går. Et spill som har tatt nesten 10 år å utvikle.
Bestilte det selv på early-bird tilbud på Lefdal i går natt 
Noen andre som har spilt FF-spillene?
Så reklame for det da jeg var på forretningsreise nylig. Så ganske kult ut! Blir dog ikke noe kjøp på meg…
Kompis på kontoret har i tur og orden sittet tungt i LINK, NANO og PCIB, i sitt første år i markedet. Goddamn.
Anmeldelsene er virkelig gode. Har store forventninger. Bare usikker på hvor mye tid jeg får å spille. FF-spillene er liksom ikke sånne spill man bare spiller 10-15’min av gangen 
.#Den følelsen når man er skuffa over 40% prosent årlig avkastning og den beste aksjen bare steg 23% i dag. Haussestemning på børsen. #biotek
Gullet er uggent, blir det nytt dypdykk, da er det game over for Avm
Så utrolig glad jeg kom meg ut av AVM !