Kunne vært veldig interessant å fått laget en portefølje som Tekinvestor-medlemmer stemte frem. Dvs. at man hver uke stemte over hvilke 5 aksjer av et utvalg man vil ha i porteføljen. Top 5 i avstemningen ble aksjer i porteføljen. Så noterer man seg avkastning hver fredag etter børs. Og innen søndag kveld bestemmer man de 5 aksjene for neste uke.
Det hadde vært knallbra
Mener det var en tekporteflje tidligere, men mulig eg hugser feil
Jeg lagde en manuell, men det var litt mye jobb . Sikkert mulig å automatisere
Utrolig hvor mye som kan gjøres med et google inputskjema og et google drive regneark.
Er jaggu meg mye tull på HO, trådene til Qec tar kaka, ikke en gang Fun trådene der kan måle seg.
Det skulle vert filter, så man kunne ekludere nick man ikke vil se
Har hørt om et alternativt forum med mye mindre drama. Heter visst tekinvestor. 
Joda, men eg og resten av forumet har ulik interesse når det gjelder aksjer, men noen få unntak 
PS : til tider noe “kvalm” også på forumet du nevner, uten eg vil gå i detalj 

Har qec tatt over for axa kanskje? Det var det verste clusterfucket en kunne drømme om. Til og med på shareville er det jo ganske toxic stemning rundt axa.
Eg synst egentlig det alltid vert sånn i Qec, kanskje litt ekstremt nå siste tiden, samtidig som kursen har gått en del.
Litt spent på Qec, eg tror den blir enten eller, altså den faller pladask igjen, eller den går en reise i møte blir ekstrem
Herlig sjargong. Forvillet meg inn på hegnar online.
Din inkompetanse er legendarisk.
Man skulle tro du kaller deg Holmes på et annet forum.
At folk må klare å rote det så jævlig til for seg selv da :
Skal visst nok ha vert økonomiske utfordringer, og flere rettslige krav
Snakker vi forsøk på forsikringssvindel ?
Axa går, just ü wait
Tragisk oppførsel på enkelte, man må bare heve seg over det
Woah, sjekk Nrd salg kl 16.14.39
http://www.netfonds.no/quotes/tradelog.php?paper=PGS.OSE
Tastefeil, ingen som selger så mangen aksjer den måten vel ?
Med mindre vedkommende plutselig bare måtte ha casha til noe annet før helgen da…kunne vertfall ha fått en del mer for aksjene sine
Så har italia rotet til euroen. Lurer på om dette gjør mye rart i markedet i dag…
Per dags dato har jeg vanlig VPS konto hos Norne. Dette har jeg hatt i 5 år nå. Jeg har egentlig aldri vært inne på tanken om å bytte, men hvordan er det med f.eks. Zero konto hos Nordnet kontra en slik VPS konto som jeg har?
Nå når det begynner å bli litt cash inne på kontoen kan det være greit å tenke litt på hvordan det blir med gevinstbeskatning etc.
Stikker Nel for å stikke nå, eller er bare litt lureri ?
Må huske at Spetalen mest sannsynlig skal selge når lockup er over 1. januar.