Vi har jo sett flere rettede emisjoner i det siste. Seneste er vel ThinFilm.
jaaaddaaa qeq, køøøøøøyr!
Men thinfilm sin emisjon var jo også så imponerende at en nesten blir fristet til å kjøpe.
slapp resten ev rec, ble en fin avkastning på ett døgn
edit: vertfall i prosent 
Qec dundrer på 12% på Toronto børsen, og det på det høyt volum, nesten det doble etter en liten time, av hva det var i hele går
En av mine aksjer har idag store utslag, eg logger av å går meg en tur ut i regnet.
Ha en fin børsdag
Fuck nano, go Qec 
Kjekk dag for deg det her Kronn!
Mulig nano trekkker kapital fra andre småsparer favoritter
Da har eg logget meg på for dagen og nyter Qec synet, men ser at andre aksjer er ned, så alt i alt bare helt ok 
Andre som følger Qec her på forumet ?
SATAN for en spike da, grattis. Hva er greia?
Jeg har fulgt med noen uker, og vurdert å gå inn flere ganger. Dessverre har jeg ikke mye likvide midler ettersom jeg har lagt mesteparten inn i andre aksjer!
Skal ikke hause her på forumet, men åpnes lovforslaget som endrer reglene, vil Qec sitte på enorme verdier i Quebeck, verdier i Jordan kan vise seg å være like store.
Eg har ingen formening om hva som er lurt nå, kursen har gått mye.
Om man klarer å sile litt, så finnes det noen få gode skribenter på HO, Silver bl.a
Eg har en følelse av at vi ikke har sett dagens høyeste enda, samtidig er det mangen med gode prosenter her.
Kjøpte en del rundt 3,15 for ett par dager siden
Om du har tilgang til Pareto, så har dei utarbeidet en analyse
Har du lest den artikkelen jeg lenket til? Slik jeg forstår det er en endring av reglene veldig nærliggende.
Fournier said the plan now is to invoke closure, which means the standard house rules are set aside and a ceiling put on debate in order to fast track the bill. That will happen late Friday or in the wee hours Saturday. The legislature is scheduled to recess Friday for the Christmas break.<
Blir veldig spennende å følge med. Blir det regelendring kan Qec stige voldsomt neste uke.
ventes avgjørelse iløpet av fredag, men for min del er det ikke så nøye med denne avgjørelsen som handler om høye verdier komme i morgen eller om en uke, bare det gjør situasjon til selskapet bedre, noe det virker til at markedet tror den kan gjøre
er for øvrig notert på Toronto børsen også
valutae 1nok= ca 6,3 cdollar
Du mener vel omvendt? 
Nå ble jeg litt usikker, er det kommende fredag, eller er det siste fredag før jul? Ser det henvises til ulike fredager litt rundt om kring…