Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Greie +56% realisert fortjeneste i dag. Grei trade. Deilig å hente seg inn igjen etter en mislykket berg og dalbane (fra +60% til -30% pga. grådighet).

Qec kommer nok til å svinge noe voldsomt det neste døgnet. Høy risiko, men mulighet for å gjøre trades.

Dette er vilt være med på :clap:

7 Likes

Andre som bruker Skandiabanken? Traderen er helt rævva i dag!
Er det bare på min iPhone?

2 Likes

Bare tull med den ja. Også på PC.

1 Like

Real-time kurser har ikke fungert for meg på mobilappen siden den siste oppdateringen, og nå er det problemer med traderen også :confused:

1 Like

Send melding til skbn og gi beskjed!!!

Haha, skulle hørt på meg selv på fredag og gått inn i Qec fordi jeg trodde på åpning for regelendring…

Ikke for sent på lang sikt. Relativt sikkert at de begynner å utvinne om 12-18 mnd. Da snakker vi nok kurs på 30+. Tror også denne faller nå mot kl. 10.30, for så å hente seg inn igjen. 7,80 var vel gulvet den ville falle litt i kjelleren på.

Sol tidligere nevnt, stor risiko å trade på denne. Mange får nok panikk nå og selger seg ut/ned.

Nei, det tror ikke jeg heller! Men er mye kjekkere og enklere å sitte rolig når man har et lavt snitt og ser grønne tall i stedenfor røde :wink:

soennende å se hviler kurs den kan etablere seg på

Teknisk motstand på 7,80. Tror ikke de ender over. Den kan imdilertid smyge opp igjen mot 9-tallet i løpet av dagen, men det sitter nok en del klare med en salgspost fra 8,50.

En variabel er vel Canada-åpning kl. 15.30. Den timen med delt åpnnngsid kan bli heftig. Sikkert noen som skal sikre gevinst der også. Samt noen som vil kjøpe inn.

Kanskje insidere kjøper litt, nå når bekreftelsen er komt ?
Eller får dei lastet opp gjennom emisjon ?
Kan gå alle retninger dette, veldig positivt med olje prisen på toppen av lovendring

Da har eg valgt å gå helt ut av Qec, klarte ikke å selge ut over kr 8, men en dobling og vel så det på noen dager holde lenge for min del

12 Likes

Gratulerer mann! Det var en fin gevinst :slight_smile:

2 Likes

Takk, kunne sikkert fått mer med bedre tid, men eg har gått glipp av mye på å bli for grådig.
Smaker godt, vert ett tungt år

6 Likes

Knallbra! vurderte å ta QEC på åpning men forsov meg, så rakk det ikke. Dobling er aldri feil.

3 Likes

Har forøvrig tatt ny inngang i Rec

Ditto!

1 Like

Gikk inn QEC idag. Skulle nok ventet litt lenger ut på dagen, men endte med 7,7 i snitt. Håper det blir bra på sikt :scream:

Blir sikkert bra, ligger rundt 6,5 på Toronto børsen nå.
Nok mangen som kjøpte litt høyt idag, som sover litt dårlig inatt

1 Like