Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Bilde av @Kronn i DN :wink:

6 Likes

Hehe, hadde det bare vert såvel, men hadde nok ikke så mangen aksjer :nerd_face:

5 Likes

Har en litt dårlig følelse på mine Rec fra igår, andre som har Rec her ?

Lurer på en ting. Vil økt oljepris gi dårligere tider for kursene i biotech på Oslo Børs? Noen som har tenkt på dette?

Spennende news i Gig

2 Likes

Det ser i hvert fall ut til å føre til lavere omsetning og det kan jo slå negativt ut på kort sikt.

Hvis vi får en sterk krone er det negativt da disse selskapene vil få inntjening i eur og usd (eller bli kjøpt opp i eur/usd).

1 Like

Eg hadde ventet mld om Qec emi, den ser ikke ut til å bli, skal vei videre opp da

kan bli en fin mulighet for trade i QEC i dag.

inn med litt qec igjen like under 7

ah, se den køyre :wink:

Edit: rec er lempet ut, kaffi penger tapt over natten

Edit : ut av Qec igjen, klarer ikke å slå meg til ro med svingningene

Kjøpte QEC på 6.72 og 6.74 :slight_smile: så nå kan den gjerne stikke til 9 kr igjen :wink:

1 Like

Hva er rt ?
Hadde nok sikkert prøvdt på ny inngang om eg hadde vert med en PC

rt 6,91 nå.

1 Like

Blir bra da, eg kjøpte under 7 tidligere idag, var med opp på topp, å solgte igjen på 7,15-7,2

1 Like

Har du noen mening om IOX nå da Kronn? Du pleide jo å følge denne…

Den hat potensialet til p hå langt, tjener gode penger om dagen med break Even rundt 40, obs på at det er wti som gjelder.
For min del kjøper eg gjerne igjen på høyere nivå, når det er klarhet i lisensen cor 6,

Skal vi fortsette diskusjonen her? Blir litt offtopic på nano tråden

Da vil jeg bare få skyte inn at det er hyggelig å se at noen bryr seg. Ganske sikkert noen som trenger det og (kanskje) tar det inn over seg.

1 Like

Enig i det. Man kan også se noen episoder av luksusfellen og få samme budskap. Men jeg personlig begynner å bli ganske lei sytingen om hvor “risikofylt” det er å belåne og innvestere i Biotec. Noen leker med ETFer og Bear og Bull ETNer. Jeg leker med kredittkapital jeg tenker å betale tilbake om 1 måneds tid. Så @holmes - jeg har ikke noe mer å tilføye i denne “diskusjonen” :slight_smile:

1 Like