Kjør på, bruk denne epost:
Ikke det at det hjelper, men gjør mange nok det…
Virker igjen nå 
Ja, den virker mesteparten av tiden, men typisk rundt 0858-0902 når børsen åpner er det håpløst. Jeg har ikke mye respekt for progamutviklerne.
Skandiabanken er rævva etter at de kasta den gamle traderen på dør, samme er skiten vi har fått på jobb også.
ER det virkelig mulig å gjøre dobling nr2, i en og samme måne ? 

Når Nordnet er ca gratis, hvorfor bruker folk skandiabanken?
Du har truffet bra med IOX, får gratulere deg med det!
Har du kursmål, eller blir du sittende til den snur litt ned igjen?
Gratulerer. Tror du det fortsatt er en gang inngang nå eller tenker du den vil dabbe av litt fremover?
Oi, der fløy den avsted 
Eg vil ikke råde til noe den ene eller andre veien, les gjerne innlegget mitt lenger oppe ang verdier.
Iox er ett turnauround case, den hat most toppnoteringen fra i fjor, selv om det er lenge igjen av dagen.
Gjør egne vurderinger, eg sitter, mangen triggere er ventet på kort tid
Har lest den og diverse på andre forum, syns det virker spennende. Tenkte ta et lite lodd, men avventer nok litt nå, ser det svinger en del.
Grattis! Har jo vurdert inngang på denne selv. Burde gått for magefølelsen 18. desember.
Kitron har vel doblet seg og PCIB kunne man gjort 8x i. Begge anbefalt her i god tid før de tok av.
La oss ikke glemme starbreeze på 6-8 sek sånn ca.
edit:
NANO må selvfølgelig heller ikke glemmes.
Virker som det er flere solskinnsdager enn det motsatte også. Mange gode trades 
Spørsmålet er vel om det er en ny smallcap på vei opp. WRL? Ingen substans i dette altså. Kun rene spekulasjoner.
Kremt. 
Men ja. Med den mengden tid som legges inn her er det en del gull som graves frem.
Gooooo jul