Spørs om jeg ikke forsøker. Om den skulle falle tilbake så ser det absolutt ut til å være potensiale.
Takk for at du deler.
Nesten litt dårlig samvittighet her nå: kona ordner alt… Jeg nyter julefreden😀
Du er nok unnskyldt når du rydder opp alt etter middagen! 
Ang mine innlegg her rundt Iox, så vil eg påpeke at eg ikke har anbefalt kjøp på nåværende kurser, så ikke skyld på meg dersom noen kjøper på en midlertidig topp, og føler seg lurt, eg har kun delt noen tanker, og da eg begynte å skrive om Iox igjen, så låg kursen rett over kr 2
Jeg tror faktisk den kan drives gjennom 4 kroner opp mot neste motstandsnivå på 6 kroner. Jeg gikk glipp av forrige oppgang, og lurer på om jeg skal forsøke meg i morgen tidlig.
Som du sier. Er jo høy risiko i dette, men det kan komme en del kursdrivende meldinger i forbindelse med borestart.
Eg kan si “eksklusivt” her, at eg har fått bekreftet at brønn på altair er under planlegging, gjennom e-post med selskapet.
Eg legger ikke ut kopi av e-post, men hver enkelt harjo mulighet til å selv sende Mail til selskapet.
Flott du deler Kronn 
Ellers så er jo alle vi tekinvestorer trauste kjedelige folk som bare investerer store trygge selskaper… 
Hva vil “brønn på altair” si? At de vil jobbe med AltAir HyperWorks, har begynt å jobbe med dem eller er det noe helt annet?
@Martins Altair er vel en av lisensene deres, i likhet med LLA-47. Altair HyperWorks er såvidt jeg forstår et simuleringsprogram.
@Kronn Tror du Iox vil trenge en emisjon for å utvikle LLA-47?
Altair er ett felt med påvist olje, der det tidligere er drillet med treff, men siste drillingen der ble tør, altså ikke treff.
Man driller i felt for kartlegge størrelse/ avgrensningsbrønn og evt flere / nye produksjonsbrønner.
Ang emisjone for lla-47, nei det tror eg ikke, men samtidig er Iox avhengig av å få inn en partner, og Iox har som mål og farme ut 50% av blokken, det er der det da er håp om å få dekket historiske kostnader, last kost med kjøp av blokk, pluss seismikk.
Interoil er ikke i stand til å betjene både gjeld og drilling kost av lla-47 PR idag
Interoil sitt styre, har som mål at hele programmet for 2017, skal kunne finansieres ved hjelp egen produksjon og partner.
Dette kan vertifiseres i q rapport, der alt står svart på hvitt.
En ting til Ang Iox, den har gått mye siste ukene, men hugs at det også er ett lavt antall aksjer, så det gjør ikke samme utslag som selskaper med langt flere aksjer.
1kr opp for Iox er 65mnok
1kr opp for Qec er over 300 mnok
Yess, da var jeg inn i Iox!
Kom inn på 4,17, det må da sies å være billig?
Spesielt når rt er 3,99? 
Sykt, opplevde en dobling og vel så det, i Qec tidligere i desember, idag var eg og over 100% i Iox, kjøpt for to uker siden.
Utrolig bra Kronn. Og takk for tipset. Sitter bare med 5-6% selv, men i og med at du tipset meg for en halv børsdag siden så vil jeg si det er godkjent 
Edit, mener selvfølgelig 6-7%
Edit2: Mener 7-8% såklart
Edit3 det rette er faktisk 8-9%
Blir da spennende å se hvordan dette går videre.
Normalt tenker jeg det er galskap å gå inn i en aksje som har gått så mye på kort tid, men ser en på feks PCIB så er det ikke lenge siden den lå på 5 kroner, PCIB til 10 kroner i dag er billig…
Spennende dette, selv om det er den minste investeringen jeg har, nærmest en litt stor lyttepost, 3-4% av dagens portefølje.
Edit: Når Morti gikk inn på 3,95 lot jeg det stå til! 5-6 % økning i Iox er da ingenting? 
Dette kan bli et langt innlegg til slutt! 
Svakt at den gikk ned igjen. Hva tror dere nå videre? Jeg kjenner ikke aksjen.
Jeg advarte jo! Jeg postet kjøpet mitt. 
Jeg kjenner bare aksjen av omtale.
Kjenner det er litt kjipt å kjøpe på 4,17 når rt er 3,74…
nada volum på den nedgangen. Jeg sitter gjennom det.
Sakser fra en annen tråd:
Alt som gjør at det blir mer bevissthet om aksjesparing er positivt. Unit link virket avskrekkende og innviklet for meg selv også.