Kan det stemme at IOX har støtte på 3,6? Mener å huske det var der den bouncet sist gang også.
iox rt nå 4,00 
Har vært en grufull dag (om man kan kalle en dag i null det). Solgte PCIB rett før den bouncet mot 15 og droppet å kjøpe IOX på 3,60
Sitter i NEL og skjønner egentlig ikke hva jeg gjør på børsen med slike vurderinger. Når det er sagt, NEL får vel en rekyl også. Jeg skal melde når jeg selger, så er det bare å kjøpe for dere andre. 
Veldig fint driv i olja da 
Jeg vært inne i Archer tidligere, blir spennende å se hvor den stopper, hvis oljen fortsetter i 2017 så blir det fort topplassering ila året. Grei eier også
️
Noe tips om raketter for dagen ?
Synes Aksjeanalyser har truffet godt så langt. Spørsmålet er om PEN, FAR og Archer skal videre opp? Jeg tror kanskje det, momentet vil gi aksjene et løft i åpningstimen, før de dupper og kommer tilbake.
I tillegg til ovennevnte har jeg litt tro på NEL, men det er mer tuftet på idealisme og kjærlighet enn rasjonalitet og fornuft.
Edit: Bergen Group som dark horse.
Sitter du i Bergen Group?
Dessverre.
Tok pen på åpning
Tok archer selv. Feil lodd igjen!
Desverre? Anses ikke dette som godt nytt?
Ja, men dessverre til spørsmålet om jeg satt i Bergen Group. 
Tok litt Qec rundt 6
tydelig at det er kommet til en del i Iox som ikke vete noe om selskapet, mangen klovner som plutselig skriver på HO, bekymrer meg litt
Du får stramme de opp litt da vettu
Hva? Har jeg skrevet noe? 
Jeg gikk nå i hvertfall ut av denne nå. Kursen stoppet opp da jeg kjøpte og vi har stått her og stanget. Gikk ut med 10 øre tap på 3.85. Helt ok det siden det var en rakett som hadde gått flere 100% og stoppet opp. Kunne fort blitt et stort tap. Kunne godt ha fortsatt videre syns jeg, men men nå er det PCIB og Funcom som teller i min bok.
Hehe, ikke du
Men det er del nye nick i Iox, som eg kjenner igjen i fra andre aksjer, som skremmer meg litt, frykter at noen der har kjøpt på en topp, og helst vil utigjen.