Jason er en kjekk kar, det er han fra Fredag 13de er det ikke?
Er ikke stødig, men du må gjerne stille spørsmålet. Svarer hvis jeg kan
Over 440.000 jobber er gått tapt i verden de siste årene, cirka en tiendedel av disse her i Norge.
Det var en stor andel.
Noen som vet hvordan/om det er mulig å få tilsendt mail når det kommer børsmelding på enkelte selskaper? Bruker nordnet.
Hvordan fungerer en short?
Jeg har foreløig kun ‘‘Underpants Gnomes’’ analysen.
Step 1: Lend shares
Step 2:…
Step 3: Profit
Get it…?
Blir det noe sånt da for å f.eks. få tilsendt børsmeldinger relatert til Funcom?
Må natoruligvis sette inn min epost adresse.
Du kan få direkte fra Oslo børs
Postet i feil tråd
Det skulle vel skje noe med Altair og LL-A47 ila. de neste 14 dagene. Tirsdag skulle vel resultatene fra Altair foreligge - som seneste tentative dato. Noen som vurderer å ta noe før helgen? Jeg er litt usikker, men det ser ut til at jeg trekker av i håp om det sorte gull.
Ikke rart de øker. Samme artikkel kom ut på maritime i går klokken 16
Kan være lurt, eg har en liten post, men tørr ikke noe stort i tilfelle det blir tørt.
Håper på bom drilling på altair, så kan mann kjøpe i påfølgende fall, for så å sitte over resultater fra lla-47 senere i feb.
Eg synst det er rart at det ikke er meldt om spud på altair, smal cap selskaper melder gjerne alt som meldes kan, men mulig det ikke foreligger mld før resultat av brønn er kjent
Den fikk plutselig litt fart på seg i hvert fall. Bra volum siste kvarteret.
“Vinner” ikke hver dag på børsen vet du så det blir litt kaffe også : )
Det er lett å bli litt overmodig og da mister jeg ofte litt av fortjenesten.
Gøy med volatile aksjer. Akkurat nå tror jeg FAR ligger veldig godt an ut februar. Innen mars kan denne gå veldig bra.
Hadde håpet Apcl kunne gå litt, men er kanskje litt tidlig enda, tenker jo da på drilling mai/ juni
Tror jeg vekter opp i NAS og Komplett Bank før Q4. Virker som fin inngang der nå med veldig lav risk.
Min portefølje flasher ATH ATH ATH
Her måtte det nesten bli en softismaskin, hvis jeg solgte
Men jeg selger bare litt, satser i første rekke på hele kiosken
Folkens! Dama er lei av at jeg bruker for mye tid på børs og for lite tid på husarbeid. Så nå vil hun ha robotstøvsuger. Jeg så på denne:
Noen som har en slik og kan anbefale? Jeg vet iRobot Roomba kommer bedre ut i tester men den koster 3-4 lapper mer også