Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Akkurat nå blir det litt gambling å gjette på når rekylen kommer tror jeg. Er det bare en sunn korreksjon vi ser eller er dette starten på noe værre?

En av aksjene jeg vurderer inngang i biotec er opp i dag.

3 Likes

Kanskje det… Men jeg tror at etter 7% ned så er det et fair guess at vi starter 2% opp i morgen… minst…

USA åpner bedre enn jeg fryktet… Nå er jeg klar med ALL INN…BULL

3
2

1 Like

Analytikere: - Gå all in!

Amerikanske strateger er bullish i et hav av fallende markeder.

1 Like

Du er risiiovillig i hvert fall! Er forsåvidt enig i endel av argumentaskonen. Dessverre tror jeg nedsiden er større enn oppsiden enda her!

Exactamundo… Dow ned over 6%… Nå nærmer det seg…

ALL INN !!! Da legger jeg ned laptop… snakkes i morgen

2 Likes

kjøpt for mye DNO nå… Får håpe kurderne holder ord for en gangs skyld :confused:

1 Like

Agasti er bare 2% ned hittil i dag.
Det er jo dritbra (alt er relativt).

2 Likes

jaja. holder meg unna i dag -

nye 6% ned i morgen eller opp?

Avventer spent utover uken.

Rapport fra funcom om 2 dager? - blir spennende!

2 Likes

Aksjene mine er ned ca 12% i dag. Skjønner hvorfor @holmes ville holde seg utenfor når denne boblen sprakk. Hvis fallet fortsetter, så får jeg vel bare kjøpe meg opp, har bra med cash tilgjengelig. Er overrasket over fallet i PHO, gir ingen mening i mine øyne.

Starbreeze er den aksjen jeg har som har holdt seg best. :smiley:

2 Likes

Ja, AU! Mine er “bare” ned ca 5% i dag, takket være at jeg økte kraftig i Biotec etter bruddet med S&N. Ellers ville det gjort SKIKKELIG vondt. Spent på videre utvikling utover uka.

Sikkert godt hjulpet av Nok/sek under 1!

se på usa, startet ned pre market 6,62, står nå på - 2,21 og DJ -1,83.
Kommer en rekyl allerede i morgen, har kjøpt DNO for nesten 50k i dag så krysser fingra for det :smile:

3 Likes

USA er på rett vei, tror dette går veien Gordon :smile: :pray:

4 Likes

Er det noen av dere som snuser på Valuta om dagen eller? Synergien mellom EUR/USD/NOK er spennende om dagen synes jeg.

Derivat da skjønner jeg :slight_smile:

@Onns hvilken Zero-konto anbefaler du å bruke? Hva koster kjøp og salg?

Bruker Netfonds akkurat nå, og har tradet en del de siste ukene. Har ingen anelse om hvordan jeg skal skatte og melde om gevinst. :smile: