Akkurat nå blir det litt gambling å gjette på når rekylen kommer tror jeg. Er det bare en sunn korreksjon vi ser eller er dette starten på noe værre?
En av aksjene jeg vurderer inngang i biotec er opp i dag.
Akkurat nå blir det litt gambling å gjette på når rekylen kommer tror jeg. Er det bare en sunn korreksjon vi ser eller er dette starten på noe værre?
En av aksjene jeg vurderer inngang i biotec er opp i dag.
Kanskje det… Men jeg tror at etter 7% ned så er det et fair guess at vi starter 2% opp i morgen… minst…
USA åpner bedre enn jeg fryktet… Nå er jeg klar med ALL INN…BULL
3
2
…
Analytikere: - Gå all in!
Amerikanske strateger er bullish i et hav av fallende markeder.
Du er risiiovillig i hvert fall! Er forsåvidt enig i endel av argumentaskonen. Dessverre tror jeg nedsiden er større enn oppsiden enda her!
Exactamundo… Dow ned over 6%… Nå nærmer det seg…
ALL INN !!! Da legger jeg ned laptop… snakkes i morgen
kjøpt for mye DNO nå… Får håpe kurderne holder ord for en gangs skyld
Agasti er bare 2% ned hittil i dag.
Det er jo dritbra (alt er relativt).
jaja. holder meg unna i dag -
nye 6% ned i morgen eller opp?
Avventer spent utover uken.
Rapport fra funcom om 2 dager? - blir spennende!
Aksjene mine er ned ca 12% i dag. Skjønner hvorfor @holmes ville holde seg utenfor når denne boblen sprakk. Hvis fallet fortsetter, så får jeg vel bare kjøpe meg opp, har bra med cash tilgjengelig. Er overrasket over fallet i PHO, gir ingen mening i mine øyne.
Starbreeze er den aksjen jeg har som har holdt seg best.
Ja, AU! Mine er “bare” ned ca 5% i dag, takket være at jeg økte kraftig i Biotec etter bruddet med S&N. Ellers ville det gjort SKIKKELIG vondt. Spent på videre utvikling utover uka.
Sikkert godt hjulpet av Nok/sek under 1!
se på usa, startet ned pre market 6,62, står nå på - 2,21 og DJ -1,83.
Kommer en rekyl allerede i morgen, har kjøpt DNO for nesten 50k i dag så krysser fingra for det
USA er på rett vei, tror dette går veien Gordon
Er det noen av dere som snuser på Valuta om dagen eller? Synergien mellom EUR/USD/NOK er spennende om dagen synes jeg.
Derivat da skjønner jeg
@Onns hvilken Zero-konto anbefaler du å bruke? Hva koster kjøp og salg?
Bruker Netfonds akkurat nå, og har tradet en del de siste ukene. Har ingen anelse om hvordan jeg skal skatte og melde om gevinst.