Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Bare om du vil at all vesentlig data skal ha “backup” i Kina anbefales huawei :wink:

1 Like

Jeg har nesten samme spørsmål, men lurer på hvilke telefoner som har plast/gummi bakdeksel. Dama har Nexus 5x, og den er perfekt sånn sett, men kunne tenkt meg noe nyere.

hm… er det bare meg som savner Nokia 3310, som ble muntert nevnt ovenfor? Spørs jo hvor mye funksjoner den nye får da.

Bruker telefonen ganske mye, f.eks. Her på tekinvestor, også bruker jeg den som gps og kamera. Holder ikke med noen 3310 da!

1 Like

Jeg prøvde faktisk å kjøpe en sånn gammeldags nokia som de har på elkjøp fordi jeg vlle prøve å gå uten smartphone.

Men endte opp med at det er rett og slett for mange apps jeg nå er avhengig av til at det rett og slett var feasible.

2 Likes

Enig, men det som er noe dritt på min iphone 6 plus er at når det er kaldt, så er plutselig batteriet tomt! Dette pga kulde. Snakker ikke om sprengkulde, bare 0 til -5.

Ellers så er iphonen min datamaskin, når jeg ikke er hjemme da…

Edit: Jeg har faktisk en liten Nokia med tvillingkort, iphone sliter med både å snakke og laste data samtidig, det er av og til noe dritt på jobb…

Damas nexus 5x funker fint når det er kaldt, tipper litt av grunnen er at dekselet ikke leder varme.

1 Like

Mate 9 eller P9? To forskjellig😀
Sinnsyk fornøyd med min Mate 9, råe bilder og utrolig bra fingerleser!

1 Like

Aah, hadde fått det for meg at du hadde P9!

P9 er ett av de bedre kjøpene du kan gjøre i mobiljungelen, mate 9 pro er det beste :grin:

Er du ute etter noe enkelt og bra - iPhone
Er du ute etter det råeste og mer frihet - Mate 9.

Eneste minuset er at den ikke er vanntett/støvtett på papiret. Men heey, jeg er rørlegger og den lever enda :wink:

2 Likes

Nokia 1611, ingen over, ingen ved siden :grin: @Nocturne hvis du må spise capsen, bløt den ca 30 minutter i hjemmelagd brunsaus først :sweat_smile:

2 Likes

Mer kommer :grinning:

2 Likes

Hvem av de er her inne? :laughing:

3 Likes

Interessant denne:

Polen lever på dagtid og på kveldstid🤙

5 Likes

@Altiexiles hva betaler du egentlig i kurtasje pr kjøp/salg da? Er vel svinedyrt å handle gjennom banker, som dnb osv.

1 Like

Ja det er en jævel, 95 kroner pr kjøp og salg, ingen real-time… har jo nordnet og, der er det vel litt billigere, og rt, men har ikkje fått flyttet di over,. Det er bare så utrolig spennende at eg har ikkje tatt meg tid :slight_smile:

Har du noen tips eller råd angående hva lønner seg best? @oilimp. Hva bruker du?

Har du noe for eller imot meglerhus og hvilke som kan være noe og hva kapital man burde ha får at sånt skal lønne seg?

Synes DnB er knall jeg. Koster deg ikke mange kronene for rt og ordredybde. Og mobiltradern har nå blitt oppgradert, Den virker helt kanon

2 Likes