Fra forrige versjon av chatten til denne endret URLen chatten sender teksten du skriver til seg, jeg måtte slette den gamle chatten og lage en ny, som da har riktig URL. Funker det nå @Oilimp @lassar @iHHelg @Evilfreud ? 
Nei. REFUUUND.
Står det Børsprat v2 øverst i chatten din? 
Står “Børsprat” hos meg.
Ser ikke hva jeg skriver i chatten før jeg har skrevet nok til at det kommer på flere linjer, da ser jeg toppen av tekstboksen. (På mobil, android, chrome)
Endret tilbake fra v2 til bare Børsprat nå så det stemmer. Skal teste på telefonen til noen android-kollegaer for å se om jeg kan fikse det.
Nei. Men no funkar chatten.
Nå fungerer det ja, på Android med Explorer. 

Trenger litt innspill her…
Har brukt Finn i en årrekke og aldri hatt problemer eller opplevd noe svindel. Jeg velger å stole på folk og er kanskje naiv i så måte, men tenker Norge er et rikt land og de færreste gidder å svindle noen for småpenger.
Jeg kjøpte en vare (400kr) på Finn og ble enig med selger om at jeg skulle Vippse pengene til vedkommende. Jeg har forhåndsbetalt med vipps mange ganger før og tenkte vedkommende var ærlig da jeg hadde god kommunikasjon i forkant på Finn-chat.
Jeg får varen i posten 2 dager senere men ikke varen jeg skulle ha. Når jeg kontakter vedkommende om dette på Finn får jeg ikke svar. Noen timer etterpå er brukeren slettet.
Det idioten ikke skjønner er at vi har brukt Vipps og jeg har hans fulle navn og nummer. Jeg har sendt ham noen krasse meldinger men ikke fått svar.
Hva gjør jeg nå videre? Anmelder? Sender en torpedo?
Det er jo ikke snakk om mye penger, men det er en prinsippsak og hvis jeg kan sørge for at vedkommende får en lærepenge synes jeg det hadde vært bra. Jeg hater svindlere som pesten! 
Anmeldelse?
Anneld, koster 10 kalorier, saken blir henlagt men da påklager du henleggelsen
Hvilke konsekvenser får en anmeldelse? Får han brev i posten f.eks eller noe?
Abslolutt. Ikke la dem komme unna med det selv om det ikke er verdens største sum.
Yep, han merker det. Kan være han blir innkalt til avhør også
Om vedkommende har gjort noe straffbart vil nok avhenge litt av hva slags vare han har sendt deg. Han må ha handlet forsettlig og hatt vinnings hensikt så det holder ikke om han har sendt deg varen ved en feil. At han nå ikke svarer tyder vel på det første, men det vil bare kunne medføre en bot isolert sett, pga varens lave verdi. Noe annet er om dette er noe han driver med gjentatte ganger. Det jeg derfor vil anbefale er at du kontakter Finn (hvis du ikke alt har gjort det da…) som har egne folk som kartlegger og avdekker svindel på nettstedet. Hvis de kan “bygge” en sak på vedkommende er det større sjanse for at politiet prioriterer det 
@Nocturne hvis du vet navn og adresse så er det vel bare å besøke han og spørre høflig om han ikke kan gjøre opp for seg, så slipper han ubehageligheter med politi eller andre ting? 
Han bor et stykke unna - i Bergen… hvis adressen stemmer. Hvis ikke hadde jeg oppsøkt ham.
Vel, jeg antok han hadde sendt feil først, og ba ham sende meg adressen sin så jeg kunne sende varen tilbake. Da slettet han brukeren sin. Så har jeg sendt ham tre meldinger siden jeg har nummeret hans men han svarer ikke på noen av dem.
Sist melding skrev jeg nå at jeg kom til å anmelde ham til politiet men regner med han vet saken bare blir henlagt så han svarte ikke på den heller. Jeg kjenner jo folk i Bergen så mulig jeg skal be noen stikke innom ham.
Det er sånn jeg liker!
Bra aprilspøk av Nordnet…
Nordnet future screener, skal spå børsraketter! 
Er nok fare for det ja, men Finn driver en god del etterforskning selv så de kan ha mange tilsvarende saker på samme fyr. Det kan samlet gi dokumentasjon på organisert virksomhet med en langt høyere totalverdi. Kombinert med enkel bevisførsel kan det gjøre at saken prioriteres av politiet.
Hvis du velger å drive egen oppsøkende virksomhet så ikke glem at vold og trusler er vesentlig mer ulovlig enn bedrageri av 400 spenn