Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Hehe, jeg er absolutt ikke en voldelig person men merker jo jeg får lyst å gi folk som ham en lærepenge de ikke vil glemme.

Nei, jeg anmelder ham først og ser hva som skjer…

3 Likes

Blir nok henlagt fortere enn du klarer å si “etterforskningskapasitet”. Har opplevd at selv en voldssak mot en bekjent med vitner og kjent gjerningsmann har blitt henlagt pga manglende kapasitet.

Skulle budd i Sogn og Fjordane. Her etterforskes mobiltyveri i dagesvis!

2 Likes

Hahah! Høy oppklaringsprosent på mobiltyveriene da regner jeg med :sweat_smile: Da jeg bodde i Oslo var det gjengoppgjør like bort i gata med sverd og skytevåpen uten at de klarte å ta en eneste en…mister litt troa da!

Sees i Sogn og fjordane :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Sverd? Sikker på at det ikke bare var litt småvennlig LARP’ing som foregikk da? :laughing:

Kan hende det startet sånn, og så klarte de å hisse på seg noen luringer med pistol :sweat_smile:

Lykke til @nocturne rævkjør svindleren!
Hva med å kontakte DNB som drifter Vipps også? Lage livet litt surere for drittsekken? :grinning:

1 Like

God idé :slight_smile:

1 Like

Er redd det ja. Men som @Aksjesnila skrev så kan det jo være han driver med dette til daglig. Si han klarer 2-3 stk til dagen. Blir fort en del penger av det. Jeg har LinkedIn profilen hans med bilde + adresse og mobilnr. Skal til bunns i dette… :wink:

1 Like

Du får spørre holmes om å ta over kicket hans :joy:

2 Likes

ny ukeportefølje tråd i dag @100dollabills ?

1 Like

Når man ikke blir utfordret til å donere til Barnekreftforeningen.

8 Likes

Fikk chattet med Finn og sendt inn klage. De har svartlistet ham i sine systemer nå. De fant ingen andre klager på ham så mulig det var en engangshendelse, eller at han bruker flere nick / e-post adresser. De skulle undersøke dette.

Holder nå på å skrive en klage til forbrukerrådet, ble anbefalt å gjøre det av Finn før jeg anmeldte ham. Så får vi se hva som skjer… :slight_smile:

3 Likes
1 Like

Eg utfordrar herved Savepig til å donere penger til Barnekreftforeningen.

Savepig donerar: 5,- For kvar post merka med @savepig dei neste 24 timane
Savepig Donerar: 5,- for kvar like DENNE posten får :stuck_out_tongue:
Savepig Donerar: 100,- for kvar prosent Funcom går opp neste veke.

11 Likes

Jeg utfordrer @lassar til å lage en donorttåd på Tekinvestor.
Med kontoinformasjon osv, så kan vi donere hver enkelt men skrive fra Tekinvestor som gruppe.
Alternativt @pdx?

Isåfall fortsette ideen om å opprette eit tekinvestor-fond !

1 Like

Gratulerer med 2 år @pdx !

@pdx har dere problem med chatten igjen? Virker ikke på mobilen.

@watts :slight_smile:

Synes flere burde “oppdage” Alan Watts. Her er en smakebit.
Nesten alle foredragene hans ligger på youtube som fullengdere (klippet under er et utdrag).

2 Likes