Hehe, jeg er absolutt ikke en voldelig person men merker jo jeg får lyst å gi folk som ham en lærepenge de ikke vil glemme.
Nei, jeg anmelder ham først og ser hva som skjer…
Hehe, jeg er absolutt ikke en voldelig person men merker jo jeg får lyst å gi folk som ham en lærepenge de ikke vil glemme.
Nei, jeg anmelder ham først og ser hva som skjer…
Blir nok henlagt fortere enn du klarer å si “etterforskningskapasitet”. Har opplevd at selv en voldssak mot en bekjent med vitner og kjent gjerningsmann har blitt henlagt pga manglende kapasitet.
Skulle budd i Sogn og Fjordane. Her etterforskes mobiltyveri i dagesvis!
Hahah! Høy oppklaringsprosent på mobiltyveriene da regner jeg med
Da jeg bodde i Oslo var det gjengoppgjør like bort i gata med sverd og skytevåpen uten at de klarte å ta en eneste en…mister litt troa da!
Sees i Sogn og fjordane 
Sverd? Sikker på at det ikke bare var litt småvennlig LARP’ing som foregikk da? 
Kan hende det startet sånn, og så klarte de å hisse på seg noen luringer med pistol 
Lykke til @nocturne rævkjør svindleren!
Hva med å kontakte DNB som drifter Vipps også? Lage livet litt surere for drittsekken? 
God idé 
Er redd det ja. Men som @Aksjesnila skrev så kan det jo være han driver med dette til daglig. Si han klarer 2-3 stk til dagen. Blir fort en del penger av det. Jeg har LinkedIn profilen hans med bilde + adresse og mobilnr. Skal til bunns i dette… 
Du får spørre holmes om å ta over kicket hans 
Når man ikke blir utfordret til å donere til Barnekreftforeningen.

Fikk chattet med Finn og sendt inn klage. De har svartlistet ham i sine systemer nå. De fant ingen andre klager på ham så mulig det var en engangshendelse, eller at han bruker flere nick / e-post adresser. De skulle undersøke dette.
Holder nå på å skrive en klage til forbrukerrådet, ble anbefalt å gjøre det av Finn før jeg anmeldte ham. Så får vi se hva som skjer… 
Eg utfordrar herved Savepig til å donere penger til Barnekreftforeningen.
Savepig donerar: 5,- For kvar post merka med @savepig dei neste 24 timane
Savepig Donerar: 5,- for kvar like DENNE posten får 
Savepig Donerar: 100,- for kvar prosent Funcom går opp neste veke.
Jeg utfordrer @lassar til å lage en donorttåd på Tekinvestor.
Med kontoinformasjon osv, så kan vi donere hver enkelt men skrive fra Tekinvestor som gruppe.
Alternativt @pdx?
Isåfall fortsette ideen om å opprette eit tekinvestor-fond !
Synes flere burde “oppdage” Alan Watts. Her er en smakebit.
Nesten alle foredragene hans ligger på youtube som fullengdere (klippet under er et utdrag).