Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Tidenes serie, seinfeld :mans_shoe:

5 Likes

@Nocturne så du han Al Bundy-karakteren fra modern family i Ford Fairlane? Hilarious film, skikkelig guttefilm :joy::joy:

1 Like

Fasit denne uken, mange gode forslag, men feil aksje vant.

1 Like

Er det porteføljen din @holmes ?

Det er vår portefølje, stemt igjennom hver søndag :smiley:

Hittil har den aksjen som har “vunnet” avstemningen vært en sikker shorte-kandidat.

2 Likes

La oss stemme på andre aksjer da, dette går jo ræv.

Sånn vi lever sant? :joy:

3 Likes

De vi stemmer på som ukens aksje? Nano var ikke der, den har blitt stemt på flere uker nå. Men, får håpe på mye mer grønne tall på den lista framover :smiley::+1:

Kan jo være folk tolker spørsmålet som hvilken aksje vil du kjøpe denne uken, men sitte på lenge? Derfor stemmer folk på “billige” aksjer som har falt mye i det siste, men trender tar tid å snu.

1 Like

Sant. Jeg tolker det sånn at vi stemmer på den aksjen vi tror vil stige mest påfølgende uke. Er vel rett det?

Jepp, men vi har virkelig bommet mye! :smiley:

Sikkert mange som meg som blander tro med håp i stemmeavgjørelsen sin da :sweat_smile:

2 Likes

Det er kanskje den aksjen de håper vil snu

2 Likes

Har merket man ofte stemmer på papiret man selv har da @holmes . Jeg skal foreslå en aksje jeg ikke har til neste uke :slight_smile:

1 Like

Var det noen som steg mer enn Apcl ( som eg lanserte )

1 Like

Nei, den steg mest, egentlig burde vi ta åpningskurs mandag

Apcl 26.3% fortsatt bedre enn imsk 22%

Jeg stemte faktisk Apcl isted, før jeg leste dette :smiley: Og jeg har ikke den aksjen. Strategiendring hehe

Reinsdyrsteik til middag idag, over 300kr kiloen, den bør smake bra !

11 Likes

Det er snadder! Kjøper reinkjøtt billig rett fra reineier her oppe da, en av fordelene. Og gratis fersk fisk når man vil ha :blush:

4 Likes

Fryktelig høy kg pris. Kjenner du en reineier får du kjøpe billig kjøtt fra dyr som er “tatt av ørn” eller noe sånt som de sier når de skal snyte på staten.

1 Like