Er det noen som har testet Investech? Ser det har holdt på lenge og skryter av gode resultater, men går det ann å få gevinst ved å følge handlene der?
Er mange måter å tjene penger på børs og du må finne et metode som passer for DEG. Personlig liker jeg ikke Investtech metoden, men er nok fult mulig å gjøre gevinst ja.
Huff det er så mange tulleselskaper man kan blåse pengene sine på;
Ingen Hegnar nyhet?
“I 8 år har selskapet skodd seg på dumme investorer og brent bort 2.5 milliard kroner”
slik ville en funcom nyhet vært…
Den artikkel er bare blås som det meste av dekning av Funcom de har gjort.
De skulle beskrevet de siste 3 årene og sammenlignet Expert/Power med resten av elektronikk gjengen, de fleste hadde fått bakoversveis skal jeg si deg 
Hvis du leser tallene og ser på salgsutviklingen fra Expert->Power overgangen i DK/Finland, så ser du hvor jeg skal hen 
Jeg har faktisk handlet endel på Expert på web. De leverer varen på den lokale butikken og så kan jeg plukke den opp der uten å betale frakt. Mindre kø enn på posten og billigere enn Elkjøp de gangene jeg har gjort det.
Det blir i hvertfall grådig spennende framover! 

Expertnavnet har dype røtter i norge, mens merkevaren ikke har stått like støtt i resten av norden. Tror de vil gå ytterligere på snørra med milliarder i utgifter til bytte av merkevarenavn.
Expert har vel de siste årene hatt en del mislykkede stunt som har lagt lodd under bunnlinja.
Komplett burde kjøpt opp Expert og brukt butikkene deres som pick up-points! 
Bortimot alt du sier er feil
Sjekk Expert sin utvikling siste 3 årene. Så kan du jo ta en titt på hva som skjedde med salget i Dk/fin med brand bytte til Power. Er en grunn for at Expert er den elektronikkjeden som vokser raskest by far pr nå! 
Ser bare at Expert hadde positivt resultat i 2014 og solid underskudd i 2015. Samlet underskudd de siste 10 årene på 2,5 milliarder.
Trodde også de slet med omdømme etter reklamekampanjen der de skjøv 1500 sparkede ansatte foran seg i restrukturering av selskapet.
Edit: Positivt at jeg tar feil. Jeg bare sier at Expertnavnet står stødig blant generasjonen over meg ( jobbet i bransjen for 10-15 år siden) og at de etter dette har slitt, både økonomisk og til dels med omdømme.
Nsg videre mot krona imorgen da :
http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20170426.OBI.20170426S182
Au da…
Har tradet en del i NSG tidligere, men holdt meg borte siste tiden, dvs etter rep emisjonen som ble gjennomført i fjor.
Glad eg har holdt meg unna
Med massevirkepriser på veg oppover blir det vel bare tyngre for NSG fremover.
Outch, ganske klart signal! Rører ikke den aksjen!
“Ny beholdning er 0 aksjer”. Hehe
@pdx nytt layout på Tekinvestor? Vært pålogget siden i morges, men plutselig var hele siden forandret?
Kan du ta et skjermbilde? Har ikke gjort noen store endringer… “Hvem er online” er midlertidig skjult på forsiden pga en bug.
Last sida på nytt? Har bugget seg av og til for meg, tipper det er css-en som ikke har loadet eller noe.
Gikk ut og inn igjen, nå er den tilbake til normalt