Det er ganske sykt.
Guttungen klarte å kjøpe diamanter på CR til 300 spenn på konas telefon.
Hun fikk refundert pengene, men lurer på hvor mange unger som “trykker feil” 
Jobber som lærer og har veiledet fortvilte foreldre som har blitt trukkett opp mot 10k.
Lær ungen å gjøre det samme på Siege: Titan Wars heller 
@nofun @Evilfreud - Supercell har faktisk en veldig grei Policy. In-app kjøp er på en egen side i CR, og det er ingen reklame. Det er også en foreldreveileder inne i spillet, dog noe skjult (må gå på innstillinger).
Han har også kjøpt 2000 poke coins i Pokemon go - men der ble vi enige om at han fikk betale for det selv av pengene han fikk til ferien i fjor sommer 
Har spilt både clash of clans og clash royale og “trykket feil” en hel haug med ganger

Er det noen med Ots her inne?
Eg har ein bitteliten post i OTS
Hva tenker folk om Reno.
Ikke studert caset.
Men et lodd her har vell kortsiktig liten nedeside og kan gå 15-20% på melding om ny kontrakt ?
Finnes en egen tråd om “selskapet”
Det går fremover forhåpentligvis 
Denne børsdagen kunne startet bedre:

… jepp, det er aksjene jeg har 
Alle disse er selskaper jeg gjerne skulle lastet opp i - hadde jeg hatt mer å investere - selv på nivåene fra i går.Jeg er nok litt for langsiktig til å være aktivt i et forum som dette. Lar meg raskt styres til å selge et case jeg liker, for å få en kortsiktig gevinst på en hype (i mine øyne) som viser seg å gi et kortsiktig tap isteden. Som PCIB. Solgte det lille jeg hadde og kjøpte SF isteden. Har rett og slett mer tro på selskaper som har en løpende inntekt enn de som håper på noe i fremtiden. Jeg investerer i begge typer likevel. Men merker jeg vipper mellom langsiktig fundamental tankegang og kortsiktig synsing. Jeg ser ikke bort ifra et par raske salg og kjøp av dine nevne selskaper isteden. Men vil ha is i magen og i hvert fall time i forhold til Q1 for de ulike selskapene.
@ Inc
Hannson som skal utigjen ?
Spekuleres vel i om han selger gjennom CAR, ja.
Han kjøpte vel mye rundt 2, han går på en smell.
Sett noe liste som bekrefter at han er på tur ut ?
Noen som følger med på AKVA (Akva Group)?
Ser at den har hatt RSI under 30 og krysset 30 oppover for tre dager siden og har fortsatt å stige.
Det betyr vel at den er teknisk interessant…
Går an å ha to tanker i hodet på en gang? Hva med 50-80% long og resten til trading?
Hehe ja hadde det bare vært så enkelt! Er vel forresten egentlig det jeg gjør når jeg tenker meg om. Skulle gjerne kunnet skjule en del av zero-porteføljen, eller enda bedre dele den opp.