Arendal i føringen allerede 
2/2 inne, spennende med 3 siste
Arendal i føringen allerede 
2/2 inne, spennende med 3 siste
Stabæk vant 3-0 men at Viking vant 3-0 over Odd var en liten bombe.
Siden den ikke gikk igjennom tok jeg en ny bet på Brann mot LSK:

Eg har 4/5 før LSK er ferdig 
Da blir en av oss vinner da

Eg vinner uansett på systemet
Ikke. Te, rekkesekser på 10, systemet gjør at bongen blir 100, så ikke store pengene
Så hvor mye vinner du da? LSK ser ut til å tape og jeg får rett i at Brann vinner kampen 
Vinner herfra ut året blir
0 stemmegivere
Det ble 605kr og noen ører, innsats på 100kr, bra prosent 
Hvorfor bingo? Folk har vel studert de forskjellige selskapene før investering, regner jeg med?
Jeg har studert grundig, derfor stemmer jeg Nano
sitter man rolig nå, er man mer eller mindre garantert gevinst siden de allerede har bevist at de har en medisin som er bra nok for markedet. Om Pcib vet jeg ikke så mye, kan være det samme der.
Og Funcom er vel ganske billig nå, så det er vel penger å tjene der og, f.eks når xbox kommer.
LSK var ikke så sikker likevel 
Hehe, nei sånn kan det gå, men fornøyd med 4/5 og at innsatsen ble mangedobblet.
Du sa eg kom til å ryke på LSK, så du traff.
Men gevinster til oss begge, Grattis 
Hvis Nano eller PCIB får noen skikkelige gjennombrudd innen utgangen av 2017, så blir en av dem vinneren. Hvem av dem som evt får gjennombruddet er nesten umulig å si? Hvis ikke så er det veldig sannsynlig Funcom som sitter igjen som vinneren.
Det er tidsaspektet som gjør det så bingo. 
Ja vi kan ikke være 100% sikker på noe 
Men jeg er rimelig sikker på at det er gode nyheter i fleng i Nano når juni er halvveis 
Spesialbehandling hvis du setter inn nok kapital, i Sverige kan private banking kunder også få boliglån (ned til 0.75% rente)
Jeg ser ikke hva som er spesielt annet enn direktelinje / e-post til meglerbordet?
Og "rådgivning " fra meglere, for å suge mer penger fra kunden.
Greie inntekter fra 4 spill :