Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Den er konge!:+1:
Mangen enkle/ tørre tekster, men knall likevel, “toget” er en annen favoritt

1 Like

1 Like

Hva skal du med den sitronen? Skal du tilsett smak til et øl som ikke smaker noe? :wink:

8 Likes

trodde det skulle være godt, tok feil, finner meg noe annet :+1:

7 Likes

Sånt smaker nok godt når du sitter på stranden i Spania når det er 30 grader. Smakene i ølet passer bra sammen med sol, sand og solkrem. Det blir litt annerledes her i nord

1 Like

Helt enig i det :+1:

1 Like

Leser VG+ her nå, jævlig uheldig type det står om, kona prostituerte seg :

“Firebarnsfaren Jan trodde at han levde i et stabilt forhold fylt av kjærlighet. For tre år siden kom sannheten for en dag – da fikk han vite at hans kone prostituerte seg”

"Da vi flyttet sammen foreslo jeg at hun kunne hjelpe til med oppgaver i hjemmet. Men hun mente at det var bedre at jeg gjorde det siden jeg var så «flink på slike ting».

"– Hun jobbet, men jeg betalte likevel det meste. Dessuten tok jeg hånd om nærmest alt hjemme; rengjøring, matlaging og ikke minst barna. "

"Det er tre år siden boblen sprakk. Parets eldste sønn, som da var fylt 14 år, kom hjem fra skolen og fortalte at han gjennom sine kompiser hadde fått vite at moren hadde «rare bilder» på nettet. "

"– Hun fortalte meg at hun hadde tjent rundt en million kroner som hun skulle bruke til å bygge et liv med sin nye mann. "

Dette er jo en kjip historie for dei involverte, men det som likevel slår meg, er :

Har vi kontroll på konene våres ? :thinking:

6 Likes

Hva var det @Evilfreud skrev i chatten i natt? Tilfeldig? Hmmm

5 Likes

Hehe, så det på chatten nå, fikk kaffen i retur i latterkulen :joy:

6 Likes

Kan jo ikke være tilfeldig dette :joy::joy::joy: undertekst: fra hor til børs :joy::joy::+1:

1 Like

Er sikkert eksempler på folk som må gå fra børs til hor også :joy:

2 Likes

Viktig med kontroll på økonomien :stuck_out_tongue:

2 Likes

Penger på gata i Funcom og fruer? :joy:

3 Likes

8 Likes

@pdx, lager du en wiki på denne også? Kjente triggere osv? Noen emisjoner på gang med utvanning av eksisterende aksjonærer? :joy::joy:

7 Likes

Dagens trippel system levert (3/5)

Tromsø - Stabekk B 3.25
Lillestrøm. - Brann. H 2.60
Arendal. - Florø. H 2.20
Fredrikstad. - Bodø G. B 2.10
Elverum. - Ull/ Kisa. B 2.45

1 Like

Enig. Er nok den kampen som ikke går igjennom der @Kronn

Brann suger jo eselballe? Som all norsk fotball da… :joy:

1 Like

Nei Lillestrøm vinner hjemme mot Brann, det er eneste sikre kampen på mangen min, den eg er mest usikker på, er Tromsø, håper på 4/5 inne, da er eg fornøyd

1 Like