Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Lite nazist her da, vi har tradisjonelt hatt et anstrengt forhold til tyskere her i Finnmark, siden de var så uvøren med fyrstikkene i -44 :smiling_imp:

1 Like

@pdx er det ikke mulig å gjøre noe med den lagginga i chatten? Like før jeg drefser laptopen gjennom vinduet… :smiling_imp: :joy:

Stemmer, men fekk ikkej handla før avreise!

1 Like

Ja, du skulle ha stemt Ja på å prøve Slack :wink: Jeg har ikke klart å finne ut hva laggen kommer av, desverre.

Ok, takk for svar :blush:

1 Like

@pdx Hvis du vil alle skal bli Insider, hvorfor ikke bare ta betalt for å bli medlem.

Samme grunn som at TSW skal bli f2p?

2 Likes

Fordi min hypotese er at de fleste trenger å se hva slags innhold vi har her før de velger å bli Insider :slight_smile: Det kan godt være at jeg tester med at man må betale for å komme inn (for nye medlemmer) en gang i fremtiden, men jeg tror dette er en bra løsning inntil videre.

5 Likes

@pdx vil då aldri risikere å miste deg heilt :wink:

3 Likes

@pdx Jeg ville ventet med å ta betalt til det er et en del solide men dynamiske wikier/analyser på plass. Hadde vært bra om du/andre ledende forumfolk markedsførte wikiopplegget så vi fikk flere på plass.

Kanskje er det sånn at alle her inne egentlig er konkurrenter, men slik jeg ser det er vi mer samarbeidende enn konkurrenter - litt profesjonell kamaratisme om det går an å si det…

og da er det jo litt rart at alle skal sitte på sine høye hester og knuge informasjonen tett til brystet. Vel det blir litt feil å si det sånn; poenget er at det er masse masse informasjon som blir gitt i lange forumtråder, så hvorfor ikke bruke litt tid på å få samlet informasjonen inn i Analyse/wiki-tråder…?

Har absolutt ikke inntrykk av at vi er konkurrenter her inne, heller mye bra samarbeid og deling.
Så ja, å organisere viktig info i wikier e.l er nok ikke dumt! :slight_smile:

2 Likes

Bare et kjapt innspill til det er at det er primært Insidere som bidrar med innhold på forumet, også i den åpne delen. Derfor synes jeg det er helt OK at de belønnes med wiki/analyser i en privat del kun de ser.

Tror heller ikke vi er konkurrenter - vi er for få og små :slight_smile: Er heller oss mot røkla :wink:

11 Likes

Kjære vene… Skummelt moro!

1 Like

Nordisk:

Amerikansk:

8 Likes

fikk sånn automatisk refleks om å tørke bort siklet når jeg så det bildet :joy: #nordisk

2 Likes

Passer særdeles dårlig etter ovenstående poster, men skitt au!
Dagens musikktips:

Ingenting med Gje faen i det :sunglasses:

3 Likes

Har den på vinyl :wink:

2 Likes

Eg var en stor Ingenting fan i mine yngre dager, tror eg kan flesteparten av sangene utenom, og synger lett med i ett lystig lag.
Sangen du refererer til, satte eg på replay i timesvis en gang, da eg av forstått uforståelige grunner ble dumpet av en jente eg var stormforelsket i

Vel, skal ikke bli sentimental her av den grunn, ha en god helg folkens, satser på Funcom rally til uka🤑

4 Likes

Ingenting, leeeenge siden jeg har hørt de! “Ingenting kjeme aldri på tv” :guitar::guitar::microphone::microphone::metal:

2 Likes

Eg sidde her på sengekanten å tar meg ein røyg
Tenke på korfor i helvede du trodde eg løyg
Eg pakke sammen tingå eg går ud å stirre opp
Der ser eg ei sky så ligne på en kvinnekropp

Eg sidde her å tenke på alt det me gjorde før
Nå e eg heilt aleina eg mygla vekk å dør
Åhh, for en situasjon, legg igjen ein patron
for nå føle eg meg liden
Og det så skjedde så fort,
det sko eg ikkje ha gjort
for nå symme eg i driden!

(Ingenting - Liden)

3 Likes