Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Selger vi ting her også nå? :b

Har følgende for salg om noen er interessert:

  • Apple Mac Mini 2015
  • Apple Macbook Air 2011ish
  • Audi A7 2.8fsi
2 Likes

Næ, har nok av de lydplankene :slight_smile:

1 Like

har selv brukt en Siemens EQ.5. Funker fett

Stod mellom den og det å legge i noen ekstra lapper for en Jura, men plukket EQ.5 for 3 lapper på Lefdal, så da var det lite å tenke på.

1 Like

Smakte ein filter frå Honduras hos Tim tidlegare i mars. Nydelig.
@holmes etiopisk har eg konsumert ein del av, saker!

1 Like

Franskbrent fra Solberg og Hansen. Kjøper hele bønner og tilbereder i Bialetti espressokoker.
Da snakker vi saker :grin:

Gul Coop fra traktern med skikkelig Altahjembrent årgang natt til fredag, det e saker! :laughing::+1:

8 Likes

På jobben har jeg en kopp som er brukt så mye uten å ha blitt vasket at jeg mistenker jeg bare kan ha varmtvann oppi for å få nydelig kaffe, en blend av flere kaffesorter over lang tid :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 Likes

Standard på byggeplassene det :+1:

1 Like

@lassar & @holmes m.fl

Kanskje vi burde ha en egen kaffetråd siden det er flere kaffeentusiaster her :slight_smile:

Liker selv best ferskkvernet kaffe fra hele bønner. Abonnerte på kaffe fra kaffebox en periode men har satt det på hold.

De beste kaffene jeg har smakt er de som selges rundt jul. Hadde en sør-amerikansk “julekaffe” julen 2014 som jeg fremdeles husker :smile:

4 Likes

“De beste kaffene”? :sweat_smile: ja, jeg er litt rettskriving-nazi :smiling_imp:

sikker ? :wink:

1 Like

Betyr det at vi kan kalle deg nazist?:hushed:

Beklager, jeg bare måtte, etter den siste tids nazi-frisør debatt :grinning:

Forsøker ellers å praktisere rettskriving, med unntak av chat på tekinvestor da…

Men slik som på forumet her går det gjerne fort i svingene, og det er ok.

Måtte lese Nocturne ditt innlegg på nytt og det er jo litt rart, men det er jaggu ikke alltid lett å formulere seg godt.

Men flott at vi har en korrekturleser blant oss :grinning:

2 Likes

Leste en analyse om marine trender, da jeg kom til “forstyrrende hendelser” som kunne endre trenden.
Å dær ble " Russia joins NATO" nevnt, har aldri klikket ut av en side så fort før :smiley:

Kaffiene? Caféene? :smile:

3 Likes

Vrien den @Nocturne, kanskje den beste kaffen? Men da bli det en spesifikk…
Språket/rettskriving er uansett interessant.
Fordelen her er at det er en viss takhøyde. Med unntak av kaffeprat da :grinning:

2 Likes

Dag 4 på telt-topptur, Tom for aeropressfilter, har heldigvis moccapot, filter, presskanne og kjel.

5 Likes

Digg med telttur da! Selv har eg vert på hytta eg har, men planlegger en “Monsen” inspirert telttur til sommeren, etter mangen års feriering i sørlige breddegrader, har eg virkelig fått smaken på friluftslivet og alle mulighetene som det bærer med seg.
Ikke minst en fantastisk balsam for sjelen :+1:

2 Likes

De er jo bittesmå?

Var mest bare på skøy da :joy:

1 Like