Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Nybilgarantien går ut i januar '18.
Skal høre litt på mandag, antar det går greit

1 Like

Jeg har tidligere hatt Bose QuietComfort 25 og 35, men trenger nå å kjøpe et nytt sett. Vurderer et nytt QC35, men Komplett kjører tilbud på Sony sitt sett og tror jeg har latt meg friste… Noen med erfaringer fra Sony?

Har lyst å skaffe meg litt ekstra å gjøre når dattera har lagt seg og har derfor lenge vurdert 3D-printer. Clas Ohlson har nå tilbud på sin innstegsmodell til 4000,-. Da begynner det plutselig å hjelpe. Det eneste som bekymrer meg litt er den relativt lille skriveflaten. Noen erfaringer med denne?

http://m.clasohlson.com/no/FlashForge-Finder-3D-skriver/38-7720?gclid=EAIaIQobChMI3Kfutr2_1QIVTTPTCh1tcwAbEAQYASABEgIEBPD_BwE

Jeg stod mellom Sony, Bose og Sennheiser. Kjøpte Sennheiser sine PXC 550 og testet dem en uke før jeg leverte dem tilbake. Det må vare de mest behagelige klokkene jeg noen gang har hatt på, men syntes det var for lite bass og støykanselleringen var bare OK+.

Så skulle jeg kjøpe Sony sine men Power hadde tilbud på QC35 og MDR-1000x kostet plutselig mer enn 1000 kr mer (4290,- tror jeg), så da var valget enkelt.

Er storfornøyd med QC35. Anbefaler du leser tester og sammenligner disse tre klokkene, tror det meste er litt smak og behag og hvor viktig støykanselleringen er for deg (ikke så viktig for meg men greit å ha når jeg vil slippe gnål fra ungene :wink: ) Lyden skal være bedre i MDR vs. QC35, men støykanselleringen er visst best i Bose sine.

Tester er selvsagt lest og de går i retning av at Sony er bedre. Har selv hatt Bose i to år og er godt fornøyd, men 2500,- for Sony sine virker som et godt kjøp.

Jeg har vært veldig fornøyd med Bose, men har ikke testet andre selv. Her er Lyd og Bilde sine vurderinger av de to du vurderer:

Prøv dem når du går, er noen tilbakemeldinger fra noen tester att du hører dine egne skritt når du går. De forplanter seg vistnok inn i headsettet.
Ellers skulle de være meget bra når man satt stille, Om dette bare gjaldt de første som ble solgt og Sony eventuelt tok tak i dette vet jeg ikke.
Ellers er den nye kongen på haugen denne. Men det koster. 4400 har vært på tilbud men ikke noen nå ivertfall

Takk for alle tester, de er lest flere ganger i anledning forrige QC35-kjøp, det jeg ønsket, var personlige erfaringer, slik som det var flere enn LB-journalisten som opplevde brudd i NC-teknologien ved gange.

Burde sikkert presisert det bedre. :slight_smile:
Nå er de uansett bestilt, 2495,- er ingen upris og de returneres om jeg savner Bose.

1 Like

Så kan man spørre seg hvorfor de kjører dem så billig ifht. orginalpris. Greit nok de har falt i pris pga. alder men mulig det er en nyere utgave på vei? :blush: Uansett tror jeg ikke du gjør et dårlig kjøp med disse. Og som du sier, savner du Bose er det bare å bytte :thumbsup:

Jeg har Sony-klokkene og er superfornøyd, føler jeg er alene både på toget og i åpent landskap

1 Like

Det kommer sikkert en ny modell, men det går helt fint. Bose har vært på tilbud til 2,5-2,7k tidligere de og.

Endte i hvert fall opp med å bestille. 2500 er en hyggelig pris!

1 Like

Bruker Sennheiser Momentum wireless over ear. Veldig fornøyd :slight_smile:

1 Like

Kjeder dere? Her er kveldens underholdning :stuck_out_tongue:

https://www.twitch.tv/maryjleeee

Woah, noen som eigde sbx ved close fredag ?

1 Like

Kjenner verken selskap eller hva som har skjedd. Heldigvis😱

Såg det var konvertering av gjeld og utstedelse av nye aksjer, men kjenner ikke aksjen

1 Like

Var visst greit å flytte traderpott fra Iox til Axa forrige uke.
Tenker det blei fra trading til langsiktig, tror jeg vil bygge opp en større posisjon i Axa nå.
Blant annet selge traderaksjene i Funcom til fordel for Axa.

1 Like


Jeg har så grenseløs GOTehud at det ikke finnes ord.

Jeg har en enorm bankende Game of throner