Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Ganske kult prosjekt. Svogeren min har bestilt en slik.

2 Likes

Svarer på posten din her ettersom den allerede var rimelig off-topic

Du er klar over at du postet svar i en tråd om teknisk analyse? Hvis du først skal komme med et tilsvar der, så hadde det passet med din egen tekniske analyse…

Hvis jeg skulle kommet med en tilsvarende kommenter til deg, så hadde det vært at du tydligvis vil at aksjen skal gå opp, så du får solgt dyrere enn du kjøpte? Ikke spesielt givende? :stuck_out_tongue:

1 Like

På tide å begynne å bruke rapporter-knappen litt mer ser det ut til.

@pdx, skaper det mye støy for deg når vi bruker den? :stuck_out_tongue:

1 Like

Pinger hos han hver gang, men gjør det forumet bedre er det verdt det. Jeg bruker den endel allerede.

2 Likes

La nylig merke til at et innlegg som blir rapportert nok ser ut til å bli sensurert uten at moderator trenger på å gjøre noe, det er litt fiffig.

1 Like

Bruk den gjerne, jeg sjekker jevnlig gjennom dagen. Noen ganger er jeg enig, andre ganger ikke :smile:

1 Like

Om flere rapporterer det s[ blir det sensurert.

1 Like

Liker å se han tilbake jeg også, men skulle aller helst sett han tilbake som den han var før han brått ble en litt annen for en god tid tilbake, mente alle på chatten var en “bande”, sa opp sitt insider, kom tilbake som et troll og ble utestengt en uke. Gode gamle Larsen, liksom. Men … folk er folk og er greit med litt motsetninger som skaper diskusjoner. Kjedelig om alle hadde vært enige bestandig :slight_smile: Welcome back, @Larsen !

4 Likes

WPA2 krypteringen er nå heller ikke sikkert lengre…

Ingen ting overrasker lenger når det gjelder hacking på nettet.

1 Like

#sensur

What??!? Snakk om statsmafia! :rage:

You’re welcome

4 Likes

Dårlige snekkere! :joy:

2 Likes

Lol, fra topp 50 lista til NANO:

image

Godt å se at det ikke er kun jeg som gjør retarderte tvangstankekjøp for å få runde tall aksjer.

Han sitter på aksjer for 20 mill så øker an 55 for å få det “runde” tallet 242555 istedet for 242505?

4 Likes

Kalles også tvangstanker😂

Skulle gjerne hatt så mye Nano! :sunglasses::+1::+1:

Sendgrid ville jeg nok vurdert sterkt å investere penger i.

2 Likes

Kan fort finne på å bli en m&a historie med f.eks twilio.

Bruker sendgrid på jobb, helt ok men heller ikke noe mere


Andre ting man bruker på jobb. Databasen med navnet som er så teit at det stopper enhver samtale første gang du nevner det har nå kjørt IPO:

2 Likes