Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Hvem som fant på at de nye skipene til hurtigruten skal designes etter Titanic egentlig?

image

2 Likes

Våkne opp idag med mengder av minus på kontoen gjennom Nordnet. Vet jag handlet en del igår men ikke noen sånne kurtasje kostneder. Noen mer enn meg med samme problem?

Ingen problemer her.

Valutaendringer og vekslingsgebyr?

Ser det er flere som har problemer så tipper det er noe tekniske problemer

Tom henter inn tapet sitt gutter

7 Likes

image
Jeg flirer hver gang jeg kommer over RealFist i aksjelisten :stuck_out_tongue:

4 Likes

Hahahahahaha.

Jeg fniser så veldig av sånt.

2 Likes

Tar det her, ettersom det er litt generelt.

Et godt poeng synes jeg.
Også relatert til @thomashagen sin kommentar her: Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Tror kanskje @Christian går litt i den fella generelt.
Kan virke som han/du bruker mere tid på å analysere enn å faktisk tjene penger på børs. (du virker jo å være ærlig på avkastningen din). Greit å føle seg trygg på, og forsvare sine investeringer, samt forsøke å belyse alle sider, men du kan fort bli din egen fiende om man “analyserer seg ihjel”.
Setter uansett stort sett alltid pris på dine betraktninger, og er ment som konstruktivt, uansett hvordan du måtte ta det :slight_smile:

2 Likes

Jeg liker bedre å analysere enn å ta beslutninger, så vil jo si det er kontruktiv kritikk som treffer bra. :slight_smile:

6 Likes

Svarer her @mikromidas , mer småprat enn Black Friday prat hehe :smiley:
Husker når mamma slutta å kjøpe ny-Donald til meg på tirsdagene, det var ikke bra… da var jeg 19 år, hadde jobba siden jeg var 16 og betalte husleie/matpenger, men det var ho som skulle kjøpe sånt mente jeg :joy:

3 Likes

Det var sånn det skulle være; Donald hver tirsdag var et av basisbehovene som foreldrene skulle dekke. Aldri aktuelt å skulle kjøpe det for egne penger!

1 Like

Ikke sant! Det jeg prøvde å fortelle mamma også! Glem at jeg jobbet og hjalp økonomisk hjemme fra jeg var 16, enkelte ting er mammas jobb! :persevere::rofl:

hehe, det problemet slapp heldigvis jeg ettersom den største Donald leseren i huset vårt var pappa. Ulempen var jo seff at han alltid skulle lese det først. :smile:

tatatatatataa

4 Likes

Nå har vel de fleste norske gått bedre i verdenscupen i Finland enn Northug har gått i Norgescup, så det var vel ikke helt feil å vrake Northug.

Men Høsflot Klæbo var rå i går og i dag, spørs om ikke Northugs prestasjoner kommer til å blekne i forhold.

3 Likes

Ser poenget, men store deler av det norske folk ønsker nettopp å se Northug på tv-skjermen.

1 Like

Jeg synes egentlig det er greit å slippe å se Northug, det var morsomt en stund, men nok er nok…
Bra de er de beste her og nå får gå. Tror ikke Northug heller hadde vært stolt av å underprestert i Finland…
Var fascinerende å se roen og oppførselen til Høsflot Klæbo etter at seieren var en realitet.

4 Likes

Pointet er vel å ta ut de som er best der og da? Ikke de som lager show? Ellers kunne vel Otto Jespersen, Oluf, Honningsvågrevyen o.l blitt tatt ut på laget? :joy:

2 Likes