Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Gårsdagens kamp var fantastisk underholding!
Det har faktisk vært noen artige kamper i mange av toppkampene denne sesongen :grinning:
Forøvrig liker jeg den røde delen av Manchester…

4 Likes

En av mine beste kompiser er Man Utd-fan. Jeg bruker bare å si at han har en genfeil :sweat_smile:
Vi har årlige veddemål, moro :+1:

1 Like

Må kose meg litt med noe Nano gevinst, bestilte en 82 tommers Samsung 4K UHD nå :grin::+1::+1: kosta bare 35K med svingbart veggfeste!

7 Likes

Insert “hvilket-som-helst-selskap” + en dæsj krypto/blokk-kjedeteknologi, voila så har du en kraftig kursdriver.

Begynner å bli noe slitsomt. :face_with_raised_eyebrow:

1 Like

Det blir som firmaene som la til “.com” i firmanavnet sitt rundt 2000. Vi vet jo alle hvor bra det gikk med den boblen. Noen firmaer som gikk bra i den tiden har i ettertid gått grisebra, men det tok mange år. Ref: Amazon.

3 Likes

For mye annet jeg ikke kan om på børs, til at jeg har brydd meg om krypto greier. =)
Trenger ikke være med på alt av oppturer og nedturer der ute, men vil vite hva jeg går inn i og hva jeg forventer i mine innganger. Tror det er mange tapere på krypto-fronten også, så mye lesing før jeg skulle vært klar til inngang selv.

IBM har jobbet med blokkjede i MANGE år allerede. De har forsket og sett hvordan dette kan brukes industrielt.

Dette sammarbeide kommer IKKE til å resultere i en eller annen dustecoin som kan trades. Dette er jo et ekstremt godt eksempel på hvordan blokkjede kommer til å bli brukt i fremtiden. Imotsetning til 99,99% av dagens coins som kommer til å forsvinne.

4 Likes

Hva skjer med Shareville? Bare rot der i dag. TGFTI! :slight_smile:

1 Like

http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/01/Dow-Jones-suser-over-26.000

Spennende! :rocket:

en dag uten shareville er en dage uten… shareville, men fader så mange ganger jeg har prøvdt å logge inn nå :sweat_smile:

Har ikke klart å komme inn i hele dag. Syns appen generelt har vært treg i det siste.

1 Like

Synst dem skrive heim byen er Bergen… Når hun kommer i fra Ålesund :confused:

1 Like

Til alle dere som meg som begynner å dra på åra og ikke tåler å dette ned fra taket lengre. Da kan jeg anbefale denne: https://m.ebay.com/itm/20FT-Snow-Removal-System-Snow-Roof-Rake-Broom-Lightweight-Home-Tool-w-Wheels-/253345369293

2 Likes

Den tror jeg er gull, skulle ønske jeg hadde bruk for den, men jeg tror den blir overflødig når nedbør kommer ferdig måka?

Hehe jeg har sånn plannja plater og har seila med mye opp igjennom :joy:

1 Like

Du bor på feil plass i landet, @hakon dersom du har bruk for den. :joy:

1 Like

Altså i løpet av mine 31 år har det aldri vært så mye snø her som nå! Dette er siste døgns snøfall!

4 Likes

6 meters skaft? Har to etasjer og skråtak, så hvis de ikke kommer med litt lengre skaft så sliter jeg. Er noe usakelig mye snø nå her i Kongsberg, så hadde jo vært interessant med en smart løsning. :stuck_out_tongue:

Noen som har prøvd denne typer patenter? Hvordan funker det når snøen er hardpakket av vinden?

@Hakon er sikkert en meter snø her i Kongsberg nå, brøytekanten ved parkeringsplassen min er på ca 2 meter nå :stuck_out_tongue:

3 Likes

Kjekt med snø og, men alt med måte. Skjelden vi har mye snø her jeg kommer fra, og kommer den, så tiner den som regel etter ett par dager, heldigvis!