Uff! Det så ikke kjekt ut, men litt skjarm over det og!
Hva?!??? Ser jo fantastisk ut, bare å spenne på seg skiene😍
Nå tenkte jeg på all måkingen av snø, men Hakon har nok snøfreser. Fint med litt snø når været er klart og solen skinner, men jeg foretrekker vinter uten snø.
@Hakon har en gård og bruker mao traktor til måkingen. Det tar han sikkert en tiendel av tiden det tar for meg å måke. For min del ser jeg på måkingen som trening, så jeg bruker sørlandsskuffe og løpefart for å få snøen opp og ut av veien. Har dessverre ikke noen skrent å dumpe den utfor.
I 2010 flyttet vi i leilighet, så nå er det heldigvis bare ved hytten jeg trenger å måke snø. Ser i webkamera at det er kommet snø i dag. Dersom den blir liggende til vi reiser på hytten, så blir det måking. Det tar jeg og som trening.
Har spadd i 3 timer i dag og brøyta i 4
Har du ikke traktor med fres?
Joda men den passer ikke i trappa og på terrassen
Måkket for hånd noen timer jeg også… Og drømt om å ha en ATV med fres foran, ikke skjær.
Spadd? Hva mener du spadd???
Kjøpte en grei Toro snøfreser for 5-6 år siden. Utrolig god forsikring mot snø, det har ikke vært snø etterpå, ihvertfall for lite til å frese!
I likhet med @Christian har heller ikke jeg en skrent å lempe snøen utfor…
Trodde du kunne lempe snøen på sjøen?
Spade, du vet. Sånn to-hånds redskap for å flytte på større mengder masse!
Når nesten en meter lå på taket over inngangspartiet så ble det mye jobb med spade.
Spade, spar, har spadd
Meh, ikke minn meg på taket, håper virkelig ikke jeg trenger å ta det, men begynner vel å nærme seg byggenormen her i Kongsberg. Tror den er på 1,20m med snø, og er vel nærmere metern nå.
Auch, får håpe det ikke kommer regn med det første. Det er fordelen med plannja tak. Når det kommer, så kommer alt. Sa brura…
Liten fare for regn med det første

Den lørdagen og søndagen der håper jeg det ikke blåser for mye. I såfall blir det langtur på Blefjell.
Jeg liker at det står 0mm nedbør på langtidsvarselet. Det begynner å bli lite plass å lagre snøen på nå. Men det er deilig med vinter
Jeg har egentlig 3 parkeringsplasser, men det er mulig å dobbeltparkere 2-3 biler til. Nå er det plass til 2 små biler og kanskje en dobbeltparkert.
Det er ihvertfall meldt kaldt nå framover, det er ikke noe som er så irriterende som et godt snøfall, også smelter alt to dager senere.
Jeg får stadig purring «fra» Netflix, på tross av at jeg ikke har Netflix…når jeg klikker på e-post så er det fra forskjellige avsendere, denne var fra en @falck.no
Gjerne greit å dele, ikke sikkert at alle er like våkne, alltid…
Jeg har en ordre som er 10% gjennomført. Hva skjer dersom de resterende aksjene ikke blir kjøpt?